На злобу дня

Шоу обіцянок

Охочих стати біля керма місцевого самоврядування і потрапити до складу депутатського корпусу чимало. Це нормально, коли люди прагнуть бути лідерами і співпричетними до прийняття важливих рішень у громаді, якщо не бачити зворотної сторони медалі. Адже серед великої кількості кандидатів чимало таких, чиї заяви і передвиборчі обіцянки не мають нічого спільного з реальними можливостями і намірами. І таких щедрих кандидатів з їхніми гаслами і обіцянками людям варто остерігатися. Адже якщо кандидат заграє з виборцями, обіцяючи їм “золоті гори”, то він або свідомий популіст, який говорить про те, що хочуть чути люди, або просто далекий від реального життя.
Варто остерігатися й тих, хто роздає порожні обіцянки та ще й прикривається гаслами якоїсь партії, часто провладної, яка каже одне, а робить інше. До прикладу, утримання держдачі, на якій президент Зеленський живе з сім’єю, обходиться українцям майже у 3,5 млн грн на рік, при цьому на ремонт пішло 1,3 млн грн. Тобто Зеленський, який згідно з його відкритою е-декларацією, має п’ять квартир у Києві, розкішну віллу в Італії, апартаменти у Великій Британії і кілька готельних номерів у Грузії, живе за рахунок українців і тепер ми оплачуємо йому ще й житло. Між іншим до переїзду на державну дачу Зеленський почав готуватися ще в червні 2019 року — одразу після того, як пообіцяв передати держдачі дітям! Тобто всі кіношні гасла про вчительські зарплати та обіцянки покласти край бідності були нічим іншим, як політичним шахрайством під час виборчої кампанії.
Так само Зеленський 10 жовтня 2019-го під час прес-марафону заявляв, що фінансування Офісу президента не буде збільшено у держбюджеті, натомість уже буквально за тиждень був проголосований бюджет-2020, за яким фінансування Офісу президента збільшили на цілих 40 мільйонів. А на утримання Державного управління справами, яке обіцяли ліквідувати, у 2020 році закладено 2 мільярди 475 мільйонів гривень платників податків!
Крім того, за період з 1 січня до 25 вересня 2020 року майже 12 мільйонів гривень витратили на послуги з авіаперевезень офіційних делегацій на чолі з президентом України Володимиром Зеленським. На закордонні візити глави держави було витрачено 6,8 млн грн, на внутрішньодержавні перельоти — 5,1 млн грн.
Нині ж зе-влада перед виборами, пропихаючи до органів місцевого самоврядування зе-кандидатів, так само обіцяє змінити життя в Україні, лишень не уточнює, як це робитиме і головне — для кого. Поки що, борючись з бідністю, уряд Зеленського збільшив пенсії в середньому на 37 грн, тобто є люди, які “збагатилися” й на десятку. При цьому долар, до якого прирівнюють геть усі ціни в Україні, в тому числі й ліки, зріс на 200 гривень. І це лише декілька фактів на прикладі провладної партії, коли слова розходяться з ділом.
Годує людей обіцянками й проросійська партія Медведчука “Опозиційна платформа “За життя”, причому за наші ж гроші. Адже на пропагандистську діяльність перед місцевими виборами, а саме розміщення реклами на телебаченні, медведчуки-бойки-рабіновичі вже витратили 60 млн грн, отриманих із державного бюджету України в рамках відшкодування витрат партій на передвиборчу агітацію під час останніх парламентських виборів. І тут знову ж таки парадокси в політиці нашої держави, яка дозволила партіям витрачати державні кошти (платників податків) на оплату реклами. В даному випадку явно антиукраїнської, яка суперечить інтересам України.
Тож кому вірити — реваншистам, капітулянтам і обіцяльникам чи тим, хто реально показує конкретні результати роботи на благо людей, — виборці мають вирішувати самі.
Втім усі разом маємо розуміти, що політичні заклики на кшталт “Наш кандидат — сонцесяйний Вася Пупкін! Голосуйте за нього, бо він кандидат від якоїсь партії”, — ніщо інше, як політичне шоу. Такий кандидат потрібен виключно політичній силі, а не громаді. І він буде працювати виключно на інтереси партії, а не людей. Тож не варто вестися на плакати, біл-борди, високопарні промови. Не варто продавати свій голос за продуктовий набір чи інший “пряник”, натомість даруючи владу кандидату на п’ять років у громаді. Якщо він купує голоси або прикривається брендами, то не здатен перемогти у чесній боротьбі.

Лариса Світловська

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *