Місто і влада

Четвертий пішов. За ним — четвертий А

Марина Приходько працює продавцем у Раковому. Зупинка тролейбуса практично біля її оселі. То, каже, проблеми, як дістатися роботи вже немає.
До тролейбусного маршруту №4 хмельничани швидко звикли. Так само звикають і до №4а. До речі, №4а нині працює у тестовому режимі. Директор комунального підприємства “Електротранс” Віктор Паламарчук пояснив: “Поки що на цьому маршруті курсує один тролейбус. Якщо маршрут буде рентабельним, пустимо ще один. А пасажирів багато, маршрут користується популярністю. Дуже правильно зробив міський голова Олександр Симчишин, вирішивши придбати тролейбуси на автономному ходу. Це дозволило успішніше долати транспортну проблему в нашому місті. Тобто, ми з’єднуємо віддалені мікрорайони міста, де немає контактної мережі і є високий пасажиропотік”.
До слова, тролейбуси на автономному ходу можуть проїхати 20 кілометрів безконтактної мережі. Саме п’ять таких машин придбало місто у вересні минулого року. На їх закупівлю витрачено 41,5 мільйона гривень. І це велика економія, адже на будівництво тягової підстанції, протягування електричної мережі потрібно 100 мільйонів гривень.
Система автономного ходу на базі акумуляторних батарей дозволяє тролейбусу об’їжджати затори, ДТП, а також місця, де проводиться ремонт дороги. Потрібно лише зняти з електромережі струмоприймачі.
Як зазначив Віктор Паламарчук, безконтактні тролейбуси придбані під найменший відсоток лізингу (16 відсотків) терміном на п’ять років. За сприятливих умов передбачається дострокове погашення кредиту.
Тролейбуси на автономному ходу підтверджують доцільність свого використання у транспортній мережі нашого міста. Ними із задоволенням також хотіли б користуватися й мешканці інших районів, зокрема Лезневого.
Нагадаємо, Хмельницьке комунальне підприємство “Електротранс” придбає цього року 10 нових великогабаритних автобусів. Дозвіл на укладання договору фінансового лізингу з правом дострокового погашення для придбання автобусів на загальну суму 48 мільйонів 607 тисяч гривень надали депутати міської ради на 39-й сесії.
Автобуси вміщатимуть понад 100 пасажирів. Покупку оформлять у лізинг під 15 відсотків річних через “ПриватБанк”. Виплачувати гроші планують протягом трьох років, але ХКП “Електротранс” матиме право погасити борг достроково.
Тож для нас, пасажирів, комфорту знову побільшає.
P.S. Після тестування прийнято рішення: за маршрутом №4а поки що курсує один тролейбус.

Тетяна Сікорська

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *