Дедалі більше жителів Хмельницького без зайвого бюрократизму вирішують комунальні та інші проблеми за допомогою зручного електронного ресурсу «Контакт-центр». Зареєструвавшись на сайті, містяни можуть подавати власні звернення з цілого ряду питань. Ця зручна система зберігає всі звернення, детально показує історію їхньої обробки, надає коментарі та відповіді виконавців, вказує терміни виконання.
За пів року, відколи діє система «Контакт-центр», фахівці різних служб опрацювали понад 15,5 тисяч звернень хмельничан, та виконали переважну більшість із них, ще 500 звернень знаходиться в роботі. Інформує прес-служба Хмельницької міської ради.
Якщо аналізувати розподіл звернень за проблемами, то найбільше їх надходить з питань житлово-комунального господарства: забої каналізаційних мереж, електропостачання, холодне водопостачання, опалення, гаряче водопостачання, вуличне освітлення, прориви внутрішньобудинкових мереж, вентиляція, стан доріг і тротуарів.
Звернення можна залишити телефоном, через ЧатБот та на сайті «Контакт-центру».
Також у ЧатБоті міста Хмельницького можна отримати інформацію про ремонтні роботи за Вашою адресою та отримати довідку з комунальних та соціальних питань, тих, що стосуються охорони здоров’я, освіти, соціального захисту, чи транспорту. А ще ЧатБот допоможе передати показники лічильників.
На даний момент в системі зареєстровано вже 12390 мешканців.