Без категорії

У Хмельницькому росте популярність електронного «Контакт-центру»

Дедалі більше жителів Хмельницького без зайвого бюрократизму вирішують комунальні та інші проблеми за допомогою зручного електронного ресурсу «Контакт-центр». Зареєструвавшись на сайті, містяни можуть подавати власні звернення з цілого ряду питань. Ця зручна система зберігає всі звернення, детально показує історію їхньої обробки, надає коментарі та відповіді виконавців, вказує терміни виконання.

За пів року, відколи діє  система «Контакт-центр», фахівці різних служб опрацювали понад 15,5  тисяч звернень хмельничан, та виконали переважну більшість із них,  ще 500 звернень знаходиться в роботі. Інформує прес-служба Хмельницької міської ради.

Якщо аналізувати розподіл звернень за проблемами, то найбільше їх надходить з питань житлово-комунального господарства: забої каналізаційних мереж, електропостачання, холодне водопостачання, опалення, гаряче водопостачання, вуличне освітлення, прориви внутрішньобудинкових мереж, вентиляція, стан доріг і тротуарів.

Звернення можна залишити телефоном, через ЧатБот та на сайті «Контакт-центру».

Також у  ЧатБоті міста Хмельницького можна отримати інформацію про ремонтні роботи за Вашою адресою та отримати довідку з комунальних та соціальних питань, тих, що стосуються охорони здоров’я, освіти, соціального захисту, чи транспорту. А ще ЧатБот допоможе передати показники лічильників.

На даний момент в системі зареєстровано вже 12390 мешканців.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *