Культура

Острів кохання прикрашає нова стела

У суботу на набережній поблизу парку ім. М.Чекмана урочисто відкрили стелу з зображенням бренду міста, яку подарували Хмельницькому представники компанії “Метінвест-СМЦ”.

На стелі зображений червоно-білий бренд міста, який є його стилізованим гербом, та напис “Хмельницький 1431”. Саме цим роком датується перша письмова згадка про наше місто.

За словами генерального директора “Метінвест-СМЦ” Дмитра Липи, очільник хмельницької філії компанії запропонував зробити місту подарунок, який надовго запам’ятався б хмельничанам. З цією ідею звернулися до заступника міського голови Володимира Гончарука. Розглядали кілька варіантів, але зрештою зупинилися на думці створити яскраву стелу на острові посеред Південного Бугу, яка б стала його окрасою.

“Цю стелу легко побачити, проїжджаючи мостом через Південний Буг, гуляючи на набережній чи засмагаючи на пляжі. Вона символізує оновлення Хмельницького, його перспективи, — наголошує Володимир Гончарук. — У 2015 році в соціологічному опитуванні, яке проводилося в обласних центрах України, менше 20% хмельничан ствердно відповіли, що пишаються власним містом. Впродовж останніх років намагаємося це змінити, роблячи місто комфортнішим і красивішим. Нині ж бачимо, що ставлення хмельничан до своєї домівки змінюється на краще. Зокрема, завдяки допомозі відповідального бізнесу й активних громадян”.

Під час відкриття хмельничан розважали й частували смаколиками. Так, кожен міг викарбували сувенірну монетку з зображенням трьох стріл та логотипа  “Метінвест-СМЦ”.

Наш кор.

Фото Андрія ЯЩИШЕНА

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *