Минулих вихідних на четвертому міському фестивалі “МоДні” Хмельницький насолоджувався показом кращих колекцій одягу місцевих дизайнерів та брендів
Демонстрували їх на території НUB-смарту в рамках міської програми “Громадські ініціативи”.
На кону–— колекції одягу для дорослих та дітей від девʼяти хмельницьких виробників. Одяг для юних модників демонстрували 40 моделей. За словами керівниці дитячої школи розвитку “Diamond kids”, її вихованці на модній події року представляли одяг брендів Suzie та DiLi, взуттєвий бренд L.I.Y.A та дизайнерські сукні Тетяни Гарматюк. А колекції для дорослих на фестивалі презентували виробники Stimma, Кeномі, Bessa, HOCHUBrand, MBocharova.
“МоДні” — фестиваль для дизайнерів-початківців, а заголом хмельницькі бренди відомі не лише на вітчизняних теренах, а й за кордоном.
“Завойовують світ, наприклад, хмельницькі весільні сукні. Їх не демонстрували на фестивалі, але ними пишаємося”, — зазначив один із організаторів “МоДні”, президент “Proskuriv Business Club” Олег Гриньов.
Цікаво, що особливістю цьогорічного фестивалю стали бізнес-тренінги для швейників із просування продукції, збільшенню її впізнаваності та масштабуванню бізнесу. Про це повідомила начальник міського управління економіки Оксана Новодон.
“Конкуренція в легкій промисловості надзвичайно велика. Звісно, Хмельницький не може конкурувати в ціні та кількості виготовлення одягу, наприклад, із Туреччиною. Але можемо конкурувати в креативній економіці та дизайні. Це наш сильний бік. Втішно, що в місті формується експертне коло в галузі моди, це дуже важливо в час величезної популярності модного одягу у світі”, — зазначив заступник місько голови Роман Примуш.
Ірина Салій