Проєкт

Діалог у новому форматі

Для більш ефективного діалогу між мешканцями та органами виконавчої влади в Хмельницькій міськраді запровадять систему “Контакт-центр” та інформаційний “Чат бот”.

“Контакт-центр” працюватиме на базі відділу управління міським господарством за незмінним номером зі стаціонарного телефону — 15-80 та мобільного — 067-555-15-80. Втім, якщо зараз ви телефонуєте диспетчеру і зазвичай цікавитесь питаннями, які пов’язані з аварійними роботами і відсутністю через це води чи теплопостачання, то система “Контакт-центр” реєструватиме усі звернення в електронній картці, де зазначатиметься суть проблеми. Термін розгляду звернень встановлюватиметься автоматично, згідно зі статутами комунальних підприємств, з кожного питання. А відповідальна особа надасть вичерпну інформацію з детальним коментарем, як це питання вирішене. Звернутися до “Контакт-центру” можна абсолютно з різних питань, які стосуються життєдіяльності тергромади.
“Дуже проста, зручна система. Вона суттєво покращить комунікацію влади і громади за допомогою сучасних і простих сервісів. З-поміж тих міст, де ми вивчали, це — найефективніша, на нашу думку, і надзвичайно дешева система. Великі міста на такі контакт-центри витрачали від 3 до 5 мільйонів гривень. У нас це буде в 15 разів дешевше, але ефективніше”, — зазначив міський голова Олександр Симчишин.
Водночас для обробки та виконання звернень громадян планують запровадити й інформаційну систему “Чат бот”. Вона також буде поєднана із системою, у якій працює довідка “15-80” та всі комунальні служби Хмельницького. Мешканці зможуть отримувати найоперативнішу та найактуальнішу інформацію щодо вимкнень міських комунікацій у кожній оселі, причини вимкнення та строки поновлення. Через “Чат бот” також можна подати заявку про відсутність води чи світла в оселі, або про аварійну ситуацію на вулиці (відкритий люк, обірваний кабель тощо), або надсилати відповідну світлину. Для користування сервісом необхідно встановити на смартфоні месенджер Viber чи Telegram, перейти за відповідним посиланням, обрати потрібний застосунок. Аналогічно до “Контакт-центру”, “Чат бот” сприятиме ефективності приймання, обробки та виконання звернень громадян, скороченню часу на підготовку звітної та аналітичної інформації щодо роботи зі зверненнями, налагодженню зворотного зв’язку та якості взаємодії мешканців громади і влади, а також для більш зручного отримання довідкової інформації за різними категоріями.
Обидві системи буде запроваджено після рішення сесії Хмельницької міськради та проведення відповідного тендеру.

Ольга Сєргєєвав

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *