Після чергового послаб-лення карантину запрацювали кафе, ринки, діти пішли у садочки, церквам дозволили проводити богослужіння, а пенсіонерам відновили пільги в громадському транспорті. Частина людей сприйняла пом’якшення карантину як його повне завершення, хтось звик до загрози і почав ставитися до неї буденно, забувши про перестороги, а відтак одразу виникли проблеми з громадським транспортом. Адже Кабмін дозволив міським перевізникам брати пасажирів за кількістю сидячих місць, а бажаючих їхати збільшилось в рази. Аби люди, які працюють на підприємствах, які забезпечують життєдіяльність міста, могли вчасно дістатись до роботи і так само повернутися ввечері додому, міськрада відновила спецперевезення. Тож уже майже місяць у пікові години, а саме з 7.00 до 9.30 і з 17.00 до 19.00, на маршрути міста виходить 12 додаткових тролейбусів. У цей час вони перевозять пасажирів винятково за спецперепустками або за наявності довідки з місця праці. Пільгові перевезення в цей час не діють. Це дало змогу зменшити пасажиропотік в години пік, а відтак кількість невдоволених містян зменшилась.
“Протягом дня на гарячу телефонну лінію міськради стало звертатись менше людей — не більше десяти. Пенсіонери скаржаться, що їх не впускають зранку до тролейбусів, які працюють в режимі спецперевезень, а працюючі містяни нарікають, що спецмаршрутів не вистачає і просять збільшити”, — каже заступник міського голови Андрій Бондаренко. Саме тому міськрада розглядає питання щодо збільшення кількості тролейбусів, які у пікові години працюватимуть в режимі спецперевезень.
За словами директора КП “Хмельницькелектротранс” Віктора Паламарчука, щодня на маршрути міста виходить щонайменше 73 тролейбуси. В резерві є ще більше десяти машин і всі вони справні, але бракує водіїв. Проблема ця не нова, вона існує й в інших містах. “Зараз ми на підприємстві навчаємо семеро людей, і якщо вони успішно складуть іспити й отримають посвідчення водія відповідної категорії, то сядуть за кермо. Плюс маємо ще три стажери, на яких так само робимо ставку”, — каже Віктор Паламарчук.
Відтак вже з 7 серпня на маршрути міста може вийти ще додатково 10 тролейбусів, які працюватимуть в режимі спецперевезень. В міськраді не виключають, що до спецперевезень залучатимуть і автобуси, і маршрутки. Все залежатиме від того, яким буде пасажиропотік.
Лариса Лазаренко