Важливо

Мінімізація часу — нова сторінка співпраці

Доступ до Реєстру територіальної громади міста отримали 50 міських нотаріусів.

Це означає, що людям, які звертатимуться до нотаріусів, вже не потрібно самотужки збирати довідки, йдучи до Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП), — їх формує нотаріус. Тобто усі довідки, необхідні для вчинення нотаріальних дій (посвідчення договорів купівлі-продажу, дарування, реєстрація спадкового майна тощо), можна отримати безпосередньо в нотаріуса. Це однозначно підвищує ефективність вчинення нотаріальних дій, адже зменшується кількість установ, які потрібно відвідати громадянам. Окрім цього, значно зменшиться навантаження на працівників ЦНАП, які впродовж року надають понад 70 тисяч довідок лише про реєстрацію місця проживання та кількість зареєстрованих осіб.
Наразі в Реєстрі територіальної громади міста уже створено понад 110 тисяч адрес та внесені відомості про 282 тисячі мешканців.
Також до Реєстру територіальної громади міста підключені комунальні служби міста, фахівці управління праці та соціального захисту населення для оформлення субсидій та соціальних допомог. Тож, щоб оформити соціальну послугу та субсидію, так само не потрібно йти за паперовими довідками у ЦНАП.
Нагадаємо, 1 липня 2020 року договори про підключення до РТГ в урочистій обстановці підписали перші нотаріуси — голова відділення НПУ в Хмельницькій області Аліна Оксанюк, приватні нотаріуси Людвіга Паляниця, Тамара Лучковська, Віталій Чевилюк та Інна Дембицька.
Дозвіл на доступ нотаріусів до РТГ надала Хмельницька міська рада. Крім того, в червні підписано Меморандум про співпрацю між Хмельницькою міською радою, Центрально-західним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції та відділенням Нотаріальної палати України в Хмельницькій області.

Ольга Сєргєєва

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *