Стартував поточний
ремонт доріг
На працівників КП “БРЕД” покладене завдання прибирання вулиць. Роботи чимало, але міські дороги не в критичному стані, тобто асфальтне покриття добре пережило зиму. Там, де раніше виконували ямковий ремонт, під час поточного застосовуватимуть суцільний метод, а де тривалий час асфальтне покриття не відновлювалося капітально, — зроблять це ближчим часом (на капремонт доріг у бюджеті міста передбачено 76,8 мільйона гривень, на поточний — майже 18 мільйонів гривень).
Ремонтуватимуть дороги чотири спеціалізовані бригади. “Як і раніше, в центральній частині міста на магістральних дорогах, тобто на дорогах з дуже інтенсивним рухом транспорту (Кам’янецька, Проскурівського підпілля), — уточнює директор КП “БРЕД” Микола Ваврищук, — будемо працювати або вночі, або на світанку та у вихідні”.
Незабаром розпочнуть і боротьбу з численними тріщинами асфальтного полотна. “Це дуже відповідальна справа, — зауважує керівник підприємства, — оскільки саме тріщини, якщо з ними не “воювати”, швидко перетворюються в ями. Цьогоріч застосуємо метод, який уперше випробували торік: спеціальним обладнанням загерметизуємо всі тріщини. Для цього тріщину спочатку видують, нагріють, а потім заповнять бітумною мастикою, температура якої сягає до +200 градусів.
Щоночі місто миють
Спочатку виходить очисна техніка — “Глобус” та “Шмідт”, які прибирають вуличне полотно від бруду і пилу, а прибиральний причеп впорядковує тротуари. Потім на маршрутах працюють машини, які миють асфальт. Для цих потреб використовують воду з річки Плоскої. За зміну зазначена техніка встигає помити одну велику вулицю або дві малі.
Для безпеки руху та
економії коштів
В Хмельницькому до кінця літа планують замінити всі старі світлофори на світлодіодні. “Це важлива новина для всіх учасників руху — і водіїв, і пішоходів: у місті покращиться безпека руху, — зазначає Микола Ваврищук. — Крім того, переоснащення дозволить зменшити енергоспоживання та зекономити до 300 тисяч гривень на рік”.
Наразі багато запитань у хмельничан до дорожньої служби міста щодо розмітки: чому не роблять? “Допоки дороги не відремонтують, розмітку наносити не будемо, — відповідає головний дорожник міста. — Торік багато зробили холодним пластиком. Технологія відмінна, бо термін використання набагато довший, ніж у звичайної фарби. Однак цей спосіб в чотири, а то й у п’ять разів дорожчий за звичайний. Тож холодний пластик використовуватимемо там, де буде ідеальна поверхня — кап-ремонт або суцільний метод поточного ремонту. Гарантія — 3-4 роки!”
Вікторія СТАНДРІЙЧУК
На фото: один із поточних ремонтів, які нині тривають на вулицях
Купріна, Красовського і Толстого