У суботу на набережній поблизу парку ім. М.Чекмана урочисто відкрили стелу з зображенням бренду міста, яку подарували Хмельницькому представники компанії “Метінвест-СМЦ”.
На стелі зображений червоно-білий бренд міста, який є його стилізованим гербом, та напис “Хмельницький 1431”. Саме цим роком датується перша письмова згадка про наше місто.
За словами генерального директора “Метінвест-СМЦ” Дмитра Липи, очільник хмельницької філії компанії запропонував зробити місту подарунок, який надовго запам’ятався б хмельничанам. З цією ідею звернулися до заступника міського голови Володимира Гончарука. Розглядали кілька варіантів, але зрештою зупинилися на думці створити яскраву стелу на острові посеред Південного Бугу, яка б стала його окрасою.
“Цю стелу легко побачити, проїжджаючи мостом через Південний Буг, гуляючи на набережній чи засмагаючи на пляжі. Вона символізує оновлення Хмельницького, його перспективи, — наголошує Володимир Гончарук. — У 2015 році в соціологічному опитуванні, яке проводилося в обласних центрах України, менше 20% хмельничан ствердно відповіли, що пишаються власним містом. Впродовж останніх років намагаємося це змінити, роблячи місто комфортнішим і красивішим. Нині ж бачимо, що ставлення хмельничан до своєї домівки змінюється на краще. Зокрема, завдяки допомозі відповідального бізнесу й активних громадян”.
Під час відкриття хмельничан розважали й частували смаколиками. Так, кожен міг викарбували сувенірну монетку з зображенням трьох стріл та логотипа “Метінвест-СМЦ”.
Наш кор.
Фото Андрія ЯЩИШЕНА