Cьогодні у міській раді керівників місцевих комунальних підприємств інформували про роботу порталу “Відкрите місто”, за допомогою якого активні хмельничани оприлюднюють актуальні проблеми міста. Присутнім розповіли про плюси і мінуси роботи цього порталу.
За словами заступника міського голови Володимира Гончарука, портал “Відкрите місто” працює вже два роки. Помітно, що від небайдужих хмельничан надходить усе більше повідомлень про проблеми обласного центру. Це пояснюється тим, що жителі міста бачать, що до їхньої думки дослухаються, й розглядають цей портал як ефективний інструмент покращення життя у Хмельницькому.
“Будь-яка проблема, яка потрапляє на “Відкрите місто”, має оперативно опрацьовуватися відповідальним за неї комунальним підприємством. Звісно, це не лічені хвилини, але процес не повинен займати кілька днів чи перекидатися з одного управління на інше, — наголошує Володимир Гончарук. — Звичайно, існують проблеми, які можна вирішити одразу, інші — вимагають більшої кількості часу, а є й такі, що потребують додаткових коштів, які можна виділити лише на сесії міської ради. Про це потрібно інформувати хмельничан. Ми повинні бути їм вдячними за активну позицію”.
Модератором платформи “Відкрите місто” є відділ управління міським господарством. Як же працює портал? Будь-який хмельничанин позначає на мапі міста проблемну ділянку з описом і фотографією. Відділ управління міським господарством закріплює його за відповідальним комунальним підприємством чи управлінням міської ради. Там аналізують повідомлення, оперативно усувають проблему та інформують про це заявника.
Завідувач відділом управління міським господарством Олександр Івасюк розповів, що оперативність реагування структурних підрозділів міської ради на повідомлення зросла, як і кількість вирішених проблем. Хмельницький навіть випереджує більшість міст, які також користуються цією платформою. Втім без проблем не обходиться.
“Часто у комунальних підприємствах недочитують до кінця опис проблеми, а лише дивляться на фото, й обурюються, що вони не відповідають за це. Насправді потрібно уважно читати повідомлення, адже фото й суть проблеми можуть не збігатися, — розповідає Олександр Івасюк. — Також трапляється, що проблему закріплюють за двома управліннями, а вони не беруться за її вирішення, адже чекають на реакцію одне одного. У такому випадку, побачивши повідомлення, потрібно оперативно налагоджувати співпрацю”.
Також він зазначив, що найоперативніше реагує на повідомлення міське управління транспорту та зв’язку. Його працівники беруться за опрацювання проблеми через 20 хвилин після її надходження.
Володимир Гончарук підкреслив, що працівники й керівники комунальних підприємств і управлінь, які надовго затягують опрацювання проблем на “Відкритому місті”, отримуватимуть догани.
Позначити актуальні проблеми міста на порталі “Відкрите місто” у мережі Інтернет може будь-який хмельничанин. Для цього потрібно перейти за посиланням: opencity.in.ua і знайти рідне місто.
Андрій ЯЩИШЕН
Фото автора
Чи мають звернення на порталі Відкрите місто юридичну силу? Чи реєструються у підприємствах я офіційні звернення?