Без категорії

З усіх “газових” питань звертайтесь у Центри обслуговування клієнтів

Два роки тому для споживачів газу міста Хмельницького гостинно відчинив двері новий сучасний заклад європейського зразка — Центр обслуговування клієнтів ПАТ “Хмельницькгаз”. Зручне місце розташування на вул. Свободи, 22 дало можливість хмельничанам та мешканцям Хмельницького району вирішувати питання щодо газу в центрі міста, а не добиратися на околицю у головний офіс газорозподільної компанії. Подібні центри вже діють у Кам’янці-Подільському та Славуті. На черзі відкриття у Старокостянтинові, Красилові та Ізяславі.
Про можливості клієнтського сервісу наша розмова з керівником Центру в Хмельницькому Іриною Решетник.

— Ірино Володимирівно, чи дійсно необхідним було відкриття такого підрозділу і чи виправдалися сподівання?

— Безумовно, за два роки нашої роботи уже понад 205 тисяч споживачів відвідали наш Центр та позитивно оцінили його роботу. Адже в комфортних умовах, мобільно, за допомогою електронної черги клієнти вирішують питання щодо газу. Черг у нас иайже не буває, максимум потрібно зачекати 15-20 хвилин. При цьому до послуг клієнтів просторі зали, зручні дивани та комфортне перебування.

— Поділіться секретом, як працює електронна черга?

— По-перше, маємо професійний колектив з 18 фахівців, які люблять та знають свою роботу, поважають клієнтів, прагнуть максимально допомогти вирішити питання, все пояснити. По-друге, компанія прагне переводити абонентів на віддалене обслуговування (Особистий кабінет на офіційному сайті компанії, Контакт-центр, sms-сервіс).
Електронна черга дає можливість згрупувати всі питання споживачів по напрямках, тому потрібно лише присісти на диван та кілька хвилин зачекати, поки оголосять ваш номер. Менеджер у залі очікування надасть необхідну консультацію, за бажанням допоможе зареєструватися в Особистому кабінеті споживача.

— Чи можна вирішити питання в телефонному режимі?

— Звичайно, для цього працює Контакт-центр, оператор відповість на запитання з 8.00 до 20.00 щодня, навіть у вихідні та святкові дні. Телефони нашого Контакт-центру (0382) 742-104, 067-01-14-104. Зауважу, що Контакт-центр працює цілодобово в автоматичному режимі, тобто можна записати свої запитання, передати показання лічильника, виконуючи команди оператора. При бажанні можна навіть ознайомитися з Правилами користування газом у побуті.

—З якими питаннями можна звертатися у Центр обслуговування клієнтів? Які документи потрібно при собі мати?

— Насамперед потрібен паспорт. Ми надаємо великий спектр послуг, відтак, крім паспотра, потрібні документи залежно від виду послуги. Так, щоб підключити газ, приєднатися до газової мережі чи змінити власника особового рахунку необхідні паспорт власника або доручення та паспорт довіреної особи, ідентифікаційний податковий номер (ІПН), документ, що посвідчує право власності (договір купівлі-продажу, дарування, успадкування, витяг з реєстру майнових прав нерухомого майна), довідка про склад сім’ї, технічний паспорт.
Щоб зареєструвати пільгу, треба посвідчення пільговика й облікову картку пільговика.
Щоб змінити склад сім’ї, потрібна довідка про склад сім’ї з датою не пізніше одного місяця.
Щоб отримати довідку про відсутність заборгованості, треба лише паспорт власника.
Щоб відновити газопостачання, необхідні паспорт власника або доручення та паспорт довіреної особи, ІПН, акт перевірки димових та вентиляційних каналів, договір на обслуговування газового обладнання іноземного виробництва.
Щоб встановити лічильник або замовити його повірку, необхідні паспорт власника або доручення та паспорт довіреної особи, ІПН.

— З якими запитаннями до вас звертаються найчастіше?

— Найбільше, звичайно, для з’ясування суми заборгованості та причини її виникнення. Крім того, займаємося реструктуризацією існуючої заборгованості, встановленням лічильників, реконструкцією газових мереж та іншими питаннями.

— Ви говорили про можливість зареєструватися в Особистому кабінеті споживача газу. Які переваги отримає споживач у разі реєстрації?

— Через Особистий кабінет можна подавати показники лічильника, переглядати стан особового рахунку, проводити оплату з карти будь-якого банку, що дуже зручно та економно. Також можна отримати консультацію.
Ця послуга вже досить популярна. Особистим кабінетом нині користуються майже 74 тисячі споживачів газу нашої області. Тому ласкаво просимо всіх зареєструватися та 24 години на добу керувати своїм особовим рахунком. У разі необхідності наш менеджер проконсультує та допоможе зареєструватися.

— Яким чином це зробити самому?

— Для реєстрації треба зайти на всеукраїнський сайт споживачів природного газу 104.ua і у розділі “Реєстрація” зареєструватися. Тут розміщена покрокова інструкція https://104.ua/ua/instructions/registration-benefits/id/how-to-register-13632.

Для реєстрації потрібно знати: назву вашої компанії-постачальника газу (на Хмельниччині це “Хмельницькгаз збут”), номер особового рахунку, вказати точну суму останнього платежу та мати власну адресу електронної пошти.

— Дякуємо за змістовну розмову.
Наш кор.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *