Робоче засідання міської ради депутати присвятили розгляду виконання рішення 15-ї сесії від 29.02.2012 року “Про затвердження концепції поліпшення якості надання адміністративних послуг” та ознайомленню з роботою ЖЕКу №7. Заплановані теми депутатського дня однак не дуже зацікавили обранців — лише вісім з них завітали до сесійної зали. Втім низька явка на такі засідання стала характерною для міської ради нинішнього та попереднього скликань.
Робоче засідання міської ради депутати присвятили розгляду виконання рішення 15-ї сесії від 29.02.2012 року “Про затвердження концепції поліпшення якості надання адміністративних послуг” та ознайомленню з роботою ЖЕКу №7. Заплановані теми депутатського дня однак не дуже зацікавили обранців — лише вісім з них завітали до сесійної зали. Втім низька явка на такі засідання стала характерною для міської ради нинішнього та попереднього скликань.
Інформуючи присутніх з першого питання порядку денного, керуючий справами виконкому Юлія Сабій зазначила, що нинішня міська влада запровадила низку кроків щодо вдосконалення системи адміністративних послуг. Зокрема колишній ЦНАП був реорганізований у відповідне управління міської ради, здійснені додаткові заходи з розширення безоплатних та платних послуг дозвільного характеру. Нині їх кількість складає 244. З початку нинішнього року вже надано майже 70 тисяч адмінпослуг, з них понад 5780 стосувалися юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, щодо реєстрації місця проживання — понад 14700.
Дбаючи про вдосконалення своєї роботи, підвищення її якості та доступності для громадян, управління реалізовує низку організаційно-розпорядчих заходів. Надалі передбачені відкриття додаткових відділень, впровадження єдиної інформаційної мережі, оновлення оргтехніки…
Для зручності громадян розширена можливість щодо реєстрації місця проживання. Так питання прописки і виписки можна знову здійснювати в ЖЕКах, стосується це як приватного сектора, так і утворених ОСББ, які закріплюються за відповідними ЖЕКами. Цьому питанню приділяється особлива увага, оскільки від нього залежить своєчасне та якісне формування Реєстру виборців. За словами Юлії Сабій, покращенню роботи цього відділу управління сприятимуть збільшення його складу і зміцнення керівництва. В одному відділі планується поєднати надання послуг з реєстрації майнових прав та юридичних осіб. Триватимуть й інші заходи за визначеним планом.
Реакція депутатів, хоча й нечисленних, на представлену інформацію була схвальною. Як висловився Вік-тор Паламарчук: “Робота проведена значна, незважаючи на об’єктивні складнощі, але процес триває нормально і його маємо всіляко підтримувати”.
Про роботу ЖЕКу №7 депутатам доповів його начальник Олександр Гаврилюк. Це господарство складається з 47 будинків, де у 4658 квартирах проживають 11532 особи. З початку нинішнього року на утримання та ремонт цього житлового фонду витрачено понад 1,2 мільйона гривень. Крім того, виконані значні обсяги робіт з ремонту асфальтобетонного покриття вулиць Лісогринівецької, Кропивницького, Залізняка, проспекту Миру, відновлені дитячі майданчики, здійснена заміна труб мереж водопостачання та водовідведення тощо.
Олександр Гаврилюк особливо відзначив намагання своїх підлеглих своєчасно та якісно виконувати звернення громадян, яких з початку року надійшло 49: щодо благоустрою й експлуатації житла. Водночас він акцентував на актуальних питаннях розрахунків за комунальні послуги. Так, станом на 1 вересня 1464 квартири мають борг за попередні періоди понад 8,2 мільйона гривень, що неабияк ускладнює роботу. Однак начальник ЖЕКу запевнив, що його працівники “роблять усе належне для покращення комфортності життя хмельничан”. Зокрема відзначив, що до зими господарство готове повністю. Натомість йому довелося вислухати низку зауважень і пропозицій від депутатів Тетяни Прядун, Сергія Василишина, Олександра Сидорука, Леоніда Трача.
Обговоривши деякі інші питання депутатської діяльності, інформаційне засідання, котре проводив секретар міської ради Михайло Кривак, завершило роботу.
Володимир РАЗУВАЄВ