Соціум

Сергій Самишкін: “Нами забезпечено прозорий порядок надання землі в місті”

 

Не секрет, що в умовах земельного дефіциту, який існує в силу об’єктивних причин і у нашому місті, під посиленою увагою громадськості — і не тільки! — знаходиться вирішення всіх питань, пов’язаних із землекористуванням і, найперше, з наданням земельних ділянок. Про це наша розмова з начальником міського управління земельних ресурсів та земельної реформи Сергієм Самишкіним.

 

Не секрет, що в умовах земельного дефіциту, який існує в силу об’єктивних причин і у нашому місті, під посиленою увагою громадськості — і не тільки! — знаходиться вирішення всіх питань, пов’язаних із землекористуванням і, найперше, з наданням земельних ділянок. Про це наша розмова з начальником міського управління земельних ресурсів та земельної реформи Сергієм Самишкіним.

 

— Можливо, для когось це звучить надто прозаїчно, — зазначив Сергій Олександрович, — але ми у своїй повсякденній роботі керуємося Конституцією України, Законами нашої держави, відповідними Указами Президента, постановами Кабінету міністрів, рішеннями міської ради та іншими нормативно-правовими документами, які регламентують нашу роботу та функціональні обов’язки. Якраз на цій правовій основі нами забезпечується, на моє переконання, прозорий порядок розгляду та вирішення земельних питань у місті.

— Якщо можна, то проілюструйте цей свій висновок на конкретних прикладах, скажімо, за підсумками минулого звітного року.

— Думаю, показовим буде той факт, що торік управлінням було забезпечено надання 30 земельних ділянок через процедури аукціонів. Як результат, через аукціони було продано право оренди восьми земельних ділянок загальною площею 0,68 га, а міський бюджет отримав від них півмільйона гривень. Через цілком прозорі механізми було продано у власність одну земельну ділянку несільськогосподарського призначення 0,06 га на суму понад 55,7 тис. грн. Про інтенсивність роботи управління, мабуть, дуже переконливо свідчать і такі факти, як розгляд торік 6813 звернень громадян та 1775 звернень юридичних осіб. Працівники управління, зокрема, підготували 79 проектів рішень міськвиконкому та 335 проектів рішень міської ради з питань землекористування та землеустрою. Ми надаємо дозволи на розробку проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок громадянам, надаємо земельні ділянки їм в оренду та передаємо їм у власність. До речі, торік передали безплатно у власність ОСББ сім земельних ділянок площею 1,98 га, а в постійне користування юридичним особам — 40 земельних ділянок площею 18,7 га, надали в оренду юридичним особам 351 ділянку площею 108,73 га, а дозволів на розробку проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок юридичним особам та громадянам надано на 104 ділянки площею 66,35 га.

— Як нині виглядає механізм розгляду земельних питань для жителів міста?

— З 2006 року у нашому місті сформовано список громадян на отримання земельних ділянок під будівництво та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд (присадибних ділянок). Станом на 31 грудня 2012 року ця черга складається з 10764 громадян, з них 1839 належать до пільгових категорій. Лише торік ми поставили на загальний облік 344 громадян, з них на пільгову чергу 12 жителів міста. До речі, нині ми здійснюємо розподіл земельних ділянок на вул. Купріна біля садівничого кооперативу “Лідія”, де порядковий номер у загальній черзі останньої особи, якій запропоновано розробляти документацію, на відмітці обліку — 552.

— Який грошовий еквівалент вашої роботи, скажімо, торік і якими бачите свої завдання у нинішньому році?

— Слід зазначити, що робота нашого управління — це лише складова в цілому комплексі зусиль, які здійснюють, зокрема, міська рада, її постійні комісії, міськвиконком, інші міські установи у координації своїх дій над вирішенням і дотриманням вимог законодавства з питань землеустрою. А щодо цифр, то зазначу, що торік від сплати земельного податку та орендної плати за землю у бюджет міста надійшло 60,721 млн. грн., що на 17,5% більше, ніж у 2011 році.

Дуже показовим, як на мене, є той факт, що якраз торік з нашою участю було виготовлено технічну документацію з землеустрою на встановлення меж міста у натурі (на місцевості), адже 2011-го площа міста рішенням парламенту збільшилася на 681 га.

Важливо ще раз наголосити, що управління у своїй щоденній роботі співпрацює і взаємодіє з усіма органами виконавчої влади міста, міською радою, завжди прагне знайти конструктивний діалог з підприємствами, установами, організаціями і громадськими об’єднаннями нашого міста.

Розмовляв В.СІВАЧ

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *