Транспортна “революція” в Хмельницькому назрівала давненько. В січні цього року закінчилась дія транспортної системи, яка працювала протягом 2007-2011 років. Майже рік тривали роботи з підготовки нового проекту, вивчалися транспортні та пасажиропотоки, а нещодавно відбувся й конкурс з організації пасажирських перевезень, за результатами якого маршрути мали закріпити за конкретними перевізниками. Проте…
Транспортна “революція” в Хмельницькому назрівала давненько. В січні цього року закінчилась дія транспортної системи, яка працювала протягом 2007-2011 років. Майже рік тривали роботи з підготовки нового проекту, вивчалися транспортні та пасажиропотоки, а нещодавно відбувся й конкурс з організації пасажирських перевезень, за результатами якого маршрути мали закріпити за конкретними перевізниками. Проте конкурс не вдався, бо одного з учасників — ЗАТ “Хмельницьке таксі” одностайним рішенням комісії було усунуто від участі у конкурсі. Самі ж конкурсанти вважають це рішення незаконним й нині апелюють до Феміди. Аби розібратись у ситуації, при міській раді було створено тимчасову депутатську робочу групу з вивчення питання щодо проведення конкурсу з організації пасажирських перевезень. Так, минулого тижня під головуванням депутата від ВО “Свобода” Олександра Симчишина відбулося засідання робочої групи.
За словами заступника міського голови, голови конкурсної комісії Івана Прокопця, процедура підготовки та проведення конкурсу була витримала відповідно до чинного законодавства. “Зазначу, що про конкурс з організації пасажирських перевезень було оголошено заздалегідь, що дало змогу перевізникам до нього підготуватися. Сам конкурс був проведений згідно з правилами та вимогами законодавства, жодних порушень виявлено не було, — каже він. — Якщо у когось з членів робочої групи виникають сумніви щодо законності та чесності конкурсу, то ми можемо надати їм протоколи та аудіозаписи, де все зафіксовано”.
Начальник міського управління транспорту та зв’язку Петро Кузьмін стверджує, що особисто він жодного стосунку до організації конкурсу та його результатів не має. “Участі у конкурсі я не брав, але запевняю, що він пройшов із дотриманням усіх правил та вимог. Перевізники допускалися до участі на рівних умовах, — каже він. — ЗАТ “Хмельницьке таксі” не було допущено до участі у конкурсі одностайним рішенням членів конкурсної комісії через те, що вони надали недостовірну інформацію. Їх справа була передана на розгляд до контролюючих органів міста й області. Наразі вони подали судовий позов, аби скасувати рішення конкурсної комісії, якщо ж вони виграють цю справу, ми проведемо ще один конкурс”.
Крім того, під час зустрічі члени робочої групи обговорили питання стосовно щоденного проходження водіями медичного огляду і технічного огляду транспортних засобів перед виходом у рейс.
За результатами зустрічі було вирішено провести ще одне зібрання, щоб учасники робочої групи мали змогу ґрунтовніше підготуватись, аби прийняти справедливе й взаємовигідне рішення у цій справі.
Наш кор.