Сучасність вимагає нових умов комунікації, світ переформатовується на спілкування онлайн. Стосується це й ведення бізнесу. За сприянням влади міста у міському офісі IHUB організували безкоштовний інтенсив-курс про основні стратегії розвитку бізнесу на онлайн-платформах у 2022 році. З тридцятьма хмельницькими підприємцями зустрілися експерти інтернет-маркетингу України.
За словами начальниці міського управління економіки Оксани Новодон, мета цього інтенсиву — покращення знань та навичок хмельницьких підприємців з онлайн торгівлі, трендів на наступний рік.
“Як показала практика останніх двох років, онлайн спілкування інтенсивно розвивається. Сучасний бізнес буде успішним тоді, коли вміло поєднуватиметься онлайн і офлайн”, — каже підприємиця, учасниця інтенсиву Олена Веляник.
Серед експертів одноденного уроку онлайн маркетингу — керівник академії інтернет-маркетингу WebPromoExperts, директор із розвитку бізнесу в WebPromo Антон Воронюк. Він назвав Хмельницький дуже активним бізнесовим містом, після міст-мільйонників. Тутешній малий бізнес активно розпочинає використовувати крупні інтернет-магазини, як “Marketplace”, “Rozetka”, просування в соціальних мережах.
“На крайній сесії міськради депутати ухвалили програму розвитку громади на 2022-2025 роки. Вона включає активну підтримку і популяризацію хмельницьких підприємців. Продовжуватимуть діяти програми компенсації відсотків по кредитам для бізнесу, за участь у виставках для розвитку бізнесу. Підтримуватимемо кластерні ініціативи, навчальні заходи, молодих підприємців у форматі “Школи молодого підприємця”. Додамо підтримку аграрного комплексу. Лише якісна співпраця бізнесу та влади допоможе громаді розвиватися”, — зазначив заступник міського голови Микола Ваврищук.