Усі любимо нашу давню архітектуру на центральних вулицях міста, вона створює шарм, робить Хмельницький особливим. І мало хто задумується, скільки професіоналів працюють над тим, щоб фасади будівель зберігали свій первозданний вигляд, не втратили історичної цінності і при цьому відповідали сучасним стандартам. Порядок мають зберігати й підприємці, розміщуючи на стінах багатолітніх будинків свої рекламні вивіски, тощо.
Минулоріч затверджено дизайн-код вулиці Проскурівської, який містить правила розміщення зовнішньої реклами, навіть рекомендує кольорову гаму оформлення фасадів, щоб місто зберігало свій неповторний, типовий стиль.
Дизайн-код — це комплексний підхід до впорядкування та формування естетики зовнішнього вигляду міста. Відповідно до нього оновлюється й пішохідна частина вулиці Проскурівської. Ці правила уже дали результат. Його можна побачити, порівнюючи колишні світлини головної вулиці міста й сучасні. Їх підготувало міське управління архітектури та містобудування.
Дизайн-код головної вулиці міста покликаний не лише унормувати її естетичну привабливість, а й зробити зручним користування міською інфраструктурою.
Тож жоден підприємець, який облаштовує різнофункціональні приміщення на Проскурівській, не може діяти самовільно, його задуми мають збігатися з правилами дизайн-коду.
У розробці правил “оформлення” вулиці Проскурівської фахівці міста рівнялися на європейські норми. Дбають, щоб наше місто було частиною Європи. Водночас зберігало свою самобутність. Адже вулиця Проскурівська виникла разом із появою поселення Плоскирів, як частина дороги на Летичів.