У Хмельницькому вперше
відбулась “Битва стартапів”
Замість спортивного рингу — простора зала, замість зброї — бізнес-ідея. Учасники — молоді підприємці, які, змагаючись між собою, мали можливість не лише заявити про свій бізнес-проєкт, а й отримати на його реалізацію фінансову підтримку. Оце і є битва стартапів, в якій перемагають креативні, сміливі й наполегливі. А передувала їй “Школа молодого підприємця” — проєкт управління економіки міської ради, який триває в місті четвертий рік поспіль. Спрямований він на підтримку ідей підприємництва та формування в молоді знань, необхідних для того, аби започаткувати власну справу. За цей час понад дві сотні молодих підприємців навчалися, отримували новий досвід, знання, спілкувалися з провідними бізнесменами міста і країни.
У липні цього року молоді підприємці пройшли чергове комплексне двотижневе навчання в онлайн форматі, а отримані знання використали під час презентації та захисту власної ідеї у “рингу” Битви стартапів. Для участі в ній конкурсна комісія відібрала десять учасників, які й змагались за перемогу, презентувавши власний бізнес-проєкт: від ІТ-технологій, лабораторій, торгівлі, виробництва “розумних” рюкзаків до корисного фастфуду і школи математики.
Цього року призовий фонд склав 200 тисяч гривень.
“Сьогодні маємо непоганий фонд преміювання, як на мене, це досить пристойний капітал, на який можна реалізовувати проєкти, які конкурсанти написали. Виграють найкращі, але не просто виграють, а будуть реалізовувати свої проєкти. Ми й надалі будемо продовжувати цю ідею, вона житиме і буде традиційною. Бажаю гарних презентацій та перемоги найдостойнішим”, — підкреслив міський голова Олександр Симчишин.
Після запеклої битви перше місце здобули Віта Бабко та Ольга Мороз із проєктом “Виробництво та реалізація рюкзаків нового покоління”. На виготовлення їх тестової моделі, в меню якої понад 30 анімацій та ігор, молоді підприємці працювала півроку і — недаремно. На розвиток своєї бізнес-ідеї отримали 100 тисяч гривень.
Друге місце виборола Марія Квасниця на пару зі своїм чоловіком Леонідом. Подружжя презентувало корисний фастфуд — крем-суп в булочках, за виробництво якого взялися вже як півроку, працюючи в невеличкому орендованому приміщенні. Вигравши 60 тисяч гривень, мають можливість розширити свій бізнес.
Третє місце дісталося Андрію Дикому з проєктом “Маркетплейс для купівлі і продажу автомобілів”. На розвиток цієї ідеї він отримав 40 тисяч гривень.
Окрім грошових призів, кращі бізнес-ідеї матимуть змогу взяти участь у конференції Kyiv Tech Hub 2020, що відбудеться восени.
Ольга Сєргєєва