Відповідно до рішення сесії Хмельницької міської ради від 17.06.2020 р. №98 внесені зміни до Положення про Реєстр територіальної громади міста. Відтак на порталі Єдиної інформаційної системи міста MyCity mycity.khm.gov.ua створено спеціальний модуль для нотаріусів.
Відтепер інформація про зареєстрованих у квартирах/будинках міста Хмельницького формуватиметься нотаріусом. Це дасть змогу перевірити відсутність прав малолітніх та неповнолітніх дітей, недієздатних чи обмежено діє-здатних осіб на користування відчужуваним житловим будинком, квартирою, кімнатою або їх частиною тощо. Раніше нотаріуси просили надати довідку про зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб, яку потрібно було замовити у ЦНАП.
Уже підключено перших 13 нотаріусів міста!
Також нагадаємо, що до Реєстру територіальної громади міста підключені фахівці управління праці та соціального захисту населення для оформлення субсидій та соціальних допомог. Тепер не потрібно йти за паперовими довідками у ЦНАП при оформленні соціальних послуг та субсидій.
Підписання договору є продовженням співпраці між Хмельницькою міською радою, Центрально-західним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції та відділенням Нотаріальної палати України в Хмельницькій області.
Лариса Лазаренко