З початку карантину на номери диспетчерських служб міста надходить багато телефонних дзвінків. Про це повідомили на офіційному сайті Хмельницької міськради.
Так, на короткий номер 15-50 (067 133 1550) за цей час зателефонувало понад 600 хмельничан. Їхні звернення стосувалися ситуації, в якій опинилася країна. 400 осіб потребували психологічної підтримки. Ще 200 дзвінків мали інформаційний характер. 10 людей зателефонували з проханням доставити їм продукти.
А от на номер 15-80 (067 555 1580) телефонують здебільшого з комунальних питань. 58 хмельничан вказали на недоліки в дезінфекції під’їздів. Примітно, що 215 мешканців міста повідомили про порушення умов самоізоляції особами, які повернулися з-за кордону.
Щодня диспетчерські служби приймають від 50 до 100 дзвінків із різних питань.
Приємно, що мешканці міста щиро зацікавлені у покращенні якості нашого життя у такий непростий період.