Хмельничан запрошують оцінити якість роботи ЦНАПу
Кожен хмельничанин, який звертався у Центрі надання адміністративних послуг може об’єктивно оцінити якість його обслуговування. Таку ініціативу виявили фахівці Міністерства цифрової трансформації України, впровадивши сервіс оцінки наданих послуг у ЦНАПІ міста Хмельницького. Мета очевидна – поліпшення якості надання адміністративних послуг та вивчення проблем, які найчастіше виникають під час візиту громадян.
Такий зворотній зв’язок від громадян допоможе покращити обслуговування в державних органах, а також сформувати загальне враження про сервіс, – констатують фахівці.
Триватиме інформаційна кампанія до 01 червня 2022 року.
Для того, щоб надати оцінку про якість обслуговування та покращити наступний візит громадянам необхідно:
– після наданої послуги зайти у застосунок «Дія» на власному смартофоні;
– відсканувати QR-код у Центрі надання адміністративних послуг;
– залишити відгук про свій візит.