На Хмельниччині жінка довірилася шахраям, які видавали
себе за працівників банку. Зловмисники дізналися в жертви
код доступу до рахунку і привласнили її гроші.
Черговою жертвою телефонного шахрая, який назвався співробітником служби безпеки банку, стала 65-річна мешканка Старокостянтинова. Жінка повірила зловмиснику, що через збій банківської програми її картка заблокована, і погодилась відповісти на запитання псевдобанкіра. Зокрема, для розблокування електронного гаманця вона надала код доступу до рахунку і свої персональні дані. Щойно “співробітник” банку поклав слухавку, як на телефон жінки надійшло сповіщення про здійснену транзакцію – 44 тисячі гривень. Не повіривши власним очам, вона увійшла до власного електронного кабінету банку, щоб перевірити, чи є кошти на її рахунку, і обімліла. Усі гроші зникли. Жінка зателефонувала до банку, але там їй повідомили, що працівник банку до неї не телефонував і ніякого збою в системі банку не було. Зрозумівши, що вона стала жертвою шахраїв, ошукана звернулась до поліції. За даними фактами слідчі відкрили кримінальні провадження відповідно до частини 1 статті 190 (Шахрайство) Кримінального кодексу України.
Працівники поліції вкотре звертаються до жителів Хмельниччини, ніколи ні за яких обставин не вірити людям, які телефонують і називаються співробітниками банку. По-перше, співробітники банку не мають права зв’язуватися з клієнтом по телефону і уточнювати його особисті дані. Тому ніколи не повідомляйте номер банківської картки, термін її дії, ПІН-код або CVV2-код, а також паролі, що надходять в SMS. Це дзвонять шахраї. А найкраще не вступати в дискусію, покласти слухавку та зателефонувати на гарячу лінію фінустанови. Всі дзвінки, які надходять з банку клієнту, зберігаються в історії контактів з клієнтом.