Хмельницькі виробники одягу нещодавно взяли участь у двох масштабних заходах: міжнародному фестивалі моди “Kyiv Fashion-2021” та в міжнародній виставці дитячої моди “Children’s Fashion Fair 2021”, які проходили в столиці України з 8 до 10 вересня. Усі вони презентували свою продукцію в рамках проєкту “Купуй Хмельницьке”.
Що очікують від виставок хмельничани? “На виставці “KYIV FASHION” ми вже вчетверте, сподіваємося на нові контракти, нові знайомства”, — розповіла власниця ТМ “LeKris” Юлія Журавська. — Хочемо розвивати наш Хмельницький, нашу українську модну марку і модну індустрію загалом”.
“Наша продукція з якісного матеріалу, хочемо просувати її на ринку, — ділиться планами власник ТМ “Vertex” Павло Лаптюк. — І такі заходи — це найкраща можливість це здійснити”.
“Три роки існує програма міської ради заради того, аби наші товаровиробники брали максимальну участь у виставках, знаходили все нову оптову і роздрібну клієнтську базу і за рахунок цієї бази розширювали виробництво, збільшували кількість робочих місць”, — переконаний міський голова Олександр Симчишин, який побував на виставці разом з хмельницькими товаровиробниками.
Паралельно в столиці тривав міжнародний фестиваль “Kyiv Fashion-2021”. Там наші виробники свою продукцію експонували вп’яте. Цього разу до столиці приїхали представники дев’яти брендів. Відвідувачам показували жіночий та чоловічий одяг, шкарпетки та спортивні колекції.
“Конкуренти вже бачать нашу силу, нашу згуртованість, і з нами починають рахуватися”, — розповів власник ТМ “By-FamilyStolyarchuk” Михайло Столярчук.
“Головна наша відмінність від конкурентів — це те, що ми підбираємо якісно і швидко костюми в онлайн, — поділився досвідом Микита Процанюк, співвласник ТМ “Obzor”. — Допомогли вже більш ніж 30 тисячам сімей стати щасливішими”.
50 відсотків вартості участі хмельницьких виробників у цих масштабних подіях відшкодовується учасникам за рахунок міського бюджету.
“Ми дуже задоволені, що відчуваємо віддачу міської влади, отримуємо зворотній зв’язок, бачимо, на що йдуть наші податки, і можемо сказати, що ми вже найсильніше представництво в Україні, — підкреслив Василь Журавський, власник ТМ “Wellajur”. — І переконані, що за підтримки міського бюджету будемо розвиватися успішно і надалі, наповнювати український ринок”.
Враженнями про подію поділився на своїй сторінці у Фейсбуці Олександр Симчишин: “Ще один хороший захід у столиці сьогодні! Відвідав наших виробників на міжнародних виставках. Хмельницькі виробники під брендом “Купуй Хмельницьке” беруть участь у міжнародному фестивалі моди “Kyiv Fashion-2021” та в міжнародній виставці дитячої моди “Children’s Fashion Fair 2021”.
Презентувати себе та налагодити контакти з потенційними партнерами на “Kyiv Fashion- 2021” приїхали 9 місцевих виробників: жіночого одягу Bessa, M.Bocharova, By-FamilyStolyarchuk, VsV, Velona, спортивних колекцій Dias, Breathe Experience, Obzor, шкарпеток V&T.
На “Children’s Fashion Fair-2021” під брендом “Купуй Хмельницьке” об’єдналися шість виробників дитячого одягу: головних виробів ТМ Nikola та TM Vertex, дитячого верхнього одягу Wellajur та ТМ Lekris, повсякденного одягу ТМ Jakpani та ТМ Hart.
Хмельницька міська рада традиційно підтримує цю ініціативу, відшкодовуючи до 50% вартості виставкових площ з міського бюджету. За участь у цих виставках 15 місцевим виробникам компенсовано вартість виставкових площ на майже 300 тисяч гривень. У цьому році на ці цілі у бюджеті громади передбачено 700 тисяч гривень. Працюємо далі…”.
Тетяна Русанівська