У мікрорайоні Виставка почав підключення абонентів новий оператор кабельного телебачення і високошвидкісного Інтернету. Що цікавого зможе запропонувати ЕВЕРЕСТ™ хмельничанам, нашому виданню розповів президент компанії Микола Леонідович Спектор.
Варто зазначити, що компанія ЕВЕРЕСТ™ за 10 років успішної роботи у Вінниці заслужила гідну репутацію і стала беззаперечним лідером за результатами щорічних регіональних конкурсів “Народний бренд” та “Бізнес-еліта Поділля”. Готуючись до інтерв’ю, ми знайшли інформацію про те, що цей провайдер входить до 15 найбільших компаній України за кількістю абонентів, а за рівнем якості послуг і сервісу — цілком імовірно випереджає всіх.
Якщо наш клієнт поскаржиться,
що менеджер йому нагрубив
або був неввічливим і це буде доведено, він отримає наші послуги безкоштовно
назавжди. Але за всі роки роботи
таких ситуацій у нас не було.
— Миколо Леонідовичу, чому саме Хмельницький?
— На нашу думку, незважаючи на велику кількість провайдерів, у Хмельницькому насправді немає належного рівня послуг Інтернету, хорошого кабельного телебачення та професійного сервісу. З огляду на багатий досвід, а більшість наших фахівців працюють у даному напрямку з кінця 1990-х років, ми впевнені, що можемо змінити цю ситуацію. Адже ми плануємо надати можливість всім українцям користуватися по-справжньому стабільним швидкісним Інтернетом, дивитися рейтингові телеканали у високій якості та отримувати належне технічне обслуговування в режимі 24/7. Хмельницький — найближчий сусід Вінниці, отож зможе першим переконатися, що ЕВЕРЕСТ™ пропонує дійсно найкращі послуги, найкращий телевізійний контент і високу швидкість Інтернету, найкращий сервіс. Усе те, чого сьогодні гостро потребують люди і на що, безперечно, заслуговують.
Ми пропонуємо дві насправді
якісні послуги і професійний сервіс,
що доступний кожному
абоненту в режимі 24/7.
— Миколо Леонідовичу, але нам і раніше все це обіцяли і досі запевняють, що роблять усе якісно. Чим відрізняється ЕВЕРЕСТ™ від інших провайдерів?
— Відмінностей насправді багато і це предмет не однієї розмови, але я зупинюся на трьох основних моментах.
Перш за все, зазначу, що ЕВЕРЕСТ™ працює чесно і прагне конкурувати за рахунок унікальних пропозицій, інноваційних рішень, ідеології відповідального ставлення до людей. Ми завжди говоримо правду і відповідаємо за свої слова. Це легко перевірити: просто поцікавтесь у вінничан (родичів, знайомих, співрозмовників у соцмережах, наприклад), як працює ЕВЕРЕСТ™, що він пропонує, чи виконує він взяті на себе зобов’язання, хто є однозначним лідером у регіоні.
Ми пропонуємо дві насправді якісні послуги і професійний сервіс, що доступний кожному абоненту в режимі 24/7. Побудована нами в Хмельницькому нова волоконно-оптична мережа не просто перевершує вінницьку, яка є однією з кращих у країні, вона не має аналогів в Україні і відповідає найвищим європейським вимогам. Обладнання нового покоління провідних світових брендів, таких як Cisco, Extrim, Juniper, передові технології, що використовуються, забезпечать стабільну роботу і відмінний сигнал по всій протяжності мережі. Пояснювати детально специфіку роботи нової волоконно-оптичної мережі не варто, але те, що кожен абонент, окрім швидкого підключення, отримає якісні послуги (чітке зображення і чистий звук у кабельному телебаченні і високу швидкість Інтернету) я як президент компанії гарантую.
Ще один момент: ми дуже відповідально підходимо до планування і побудови магістральних мереж. На жаль, наші фахівці, прокладаючи мережі, дуже часто помічають на технічних поверхах будинків замість акуратно упакованих у короби кабелів заплутані і хаотично звисаючі мотки. Від такого безграмотного і технічно непрофесійного ставлення деяких провайдерів залежать не тільки якість і стабільність послуг, але й безпека мешканців багатоповерхівок.
По-третє: грамотний технічний супровід абонента 24/7. Будь-яке обладнання може виходити з ладу і ніхто не застрахований від форс-мажорних ситуацій. Але ми робимо все можливе, щоб клієнти відчували нашу турботу і моментально отримували необхідну допомогу. Наші контакт-центри готові приймати дзвінки у будь-який день і час без вихідних і свят. Більшість питань вдається вирішити у телефонному режимі. Але за необхідності мобільні ремонтні бригади виїжджають дуже оперативно у будь-який час доби для усунення проблем. Це принципова і дуже важлива наша відмінність від інших провайдерів.
У нас є неписане правило: якщо наш клієнт поскаржиться, що менеджер йому нагрубив або був неввічливим і це буде доведено (всі розмови обов’язково записуються), він отримає наші послуги безкоштовно назавжди. Але за всі роки роботи таких ситуацій у нас не було.
Абоненти ЕВЕРЕСТ™ завжди отримують більше, ніж інші.
— Миколо Леонідовичу, знаю, що у Вінниці реалізована незвичайна бонусна програма. А для хмельничан передбачається щось подібне?
— Так, ми намагаємося зробити життя наших абонентів яскравим, різноманітним, цікавим і максимально комфортним. Тому розробили унікальну за наповненням і розмахом програму лояльності, яка дозволяє користувачам отримувати знижки та бонуси. Звичайно, Хмельницький не стане винятком. Наші фахівці вже вивчають побажання, потреби та рекомендації наших абонентів у Хмельницькому, щоб розробити адаптований варіант бонусної програми, що буде цікавою саме хмельничанам. Уже до нового року наші абоненти, які підключилися в листопаді та грудні, зможуть взяти участь у розіграші новорічних подарунків. Адже абоненти ЕВЕРЕСТ™ завжди отримують більше, ніж інші.
— На даний момент ЕВЕРЕСТ™ “зайшов” в один мікрорайон міста. Ви плануєте розширення мережі та підключення до Інтернету і кабельного телебачення інших мікрорайонів?
— Тільки покриття у всьому місті і ніяк інакше! Вже у найближчі шість-вісім місяців більшість хмельничан зможуть особисто переконатись у бездоганній якості наших послуг і професійному цілодобовому сервісі. До кінця 2019 року наші послуги будуть доступні кожному жителю Хмельницького.
А мешканці мікрорайону Виставка можуть вже зараз познайомитися з послугами і новими можливостями, оцінити роботу сервісної служби. Ми пропонуємо кожному новому абоненту місяць безкоштовного користування високошвидкісним інтернетом, кабельним телебаченням або двома послугами одразу. Потім можна обрати тарифний пакет відповідно до власних уподобань і потреб.
Ми постараємося, щоб це знайомство переросло в тривале партнерство, адже ЕВЕРЕСТ™ будує відносини з клієнтами на принципах чесності, довіри, відкритості та поваги.
Розмову вів Олексій Павлов
Ну нарешті! Підключилися у суботу. Так, вони підключають і в суботу ))) Нарешті користуємося нормальним і-нетом та переглядаємо якісну картинку по ТБ )))) Сподіваюсь так буде і надалі!