Телефон 76-48-88 — прямий зв’язок спілкування з міською владою — користується увагою серед хмельничан. Останніми роками побільшало звернень, що свідчать про небайдужість громадян до зовнішнього вигляду міста, рівня культури мешканців, екологічного стану… Таке патріотичне ставлення до життя міста не може не радувати його керівництво, яке відчуває довіру і прагне її зміцнювати.
Телефон 76-48-88 — прямий зв’язок спілкування з міською владою — користується увагою серед хмельничан. Останніми роками побільшало звернень, що свідчать про небайдужість громадян до зовнішнього вигляду міста, рівня культури мешканців, екологічного стану… Таке патріотичне ставлення до життя міста не може не радувати його керівництво, яке відчуває довіру і прагне її зміцнювати.
Щодо цього показовою була пряма лінія за участю заступника міського голови Володимира Гончарука, яка відбулася нинішнього вівторка. По-перше, вона мала переважно жіночий характер завдяки найбільшій кількості дзвінків саме від представниць прекрасної статі, по-друге, спрямованість більшості звернень стосувалася проблем або загальноміських, або окремих мікрорайонів. Те, що саме жінкам притаманне прагнення до охайності та порядку, це спілкування з владою вкотре підтвердило. Так, додзвонювачки вказували на погане прибирання вулиці Будівельників, несвоєчасне підрізання дерев на вулиці Спортивній (колишній Щорса), загрозливий стан підвалів у старих будинках мікрорайону Дубове, розриту територію на вулиці Чорновола з прохання пришвидшити її реконструкцію. Інша жіноча скарга: газівники, здійснюючи роботи в будинку на вулиці Свободи, 3а, досі не ліквідували нанесені пошкодження, а до цих негараздів додали свого провайдери Інтернету, створивши небезпеку виходам димоходів.
Натомість слово до влади мали і чоловіки-додзвонювачі. Так, мешканці будинків №№32-36 на вулиці І.Франка звернулися з проханням облаштувати пішохідний перехід на протилежний бік, де розташовані об’єкти соціальної сфери, дістатися до яких вільно заважає інтенсивний рух автотранспорту. Батько учня НВК №10 поскаржився, що адміністрація школи більше уваги приділяє, на його переконання, не своїм учням, а орендарям численних шкільних приміщень.
За традицією прямої лінії, кілька дзвінків стосувались особистих проблем громадян: допомоги в отриманні субсидій, вирішення конфлікту з забудовником, звільнення самозахопленої території тощо. Втім не вони визначали загальну картину взаємин міської влади і громадян, хоча також є відповідним фактором загальноміського життя. Натомість на всі звернення додзвонювачі отримають конкретну відповідь особисто.
Наш кор.