Соціум

Соціальні ініціативи для молоді

Молодь — найбільш продуктивний прошарок суспільства, здатний генерувати перспективні й новаторські ідеї. Саме тому розвиток молодіжних ініціатив є стратегічним напрямком розбудови громадянського суспільства. Особливо, якщо справа стосується створення соціальної реклами — найбільш дієвого методу пропаганди в наш час. Навколо конкурсу соціальної реклами для молоді у нашому місті згуртувалася як міська влада, так і недержавні організації.

Молодь — найбільш продуктивний прошарок суспільства, здатний генерувати перспективні й новаторські ідеї. Саме тому розвиток молодіжних ініціатив є стратегічним напрямком розбудови громадянського суспільства. Особливо, якщо справа стосується створення соціальної реклами — найбільш дієвого методу пропаганди в наш час. Навколо конкурсу соціальної реклами для молоді у нашому місті згуртувалася як міська влада, так і недержавні організації.

Конкурс соціальної реклами організувало управління молоді та спорту міської ради. Ініціатива його проведення надійшла від комітету з питань молоді та спорту новообраної нещодавно громадської ради при виконкомі Хмельницькій міській раді. Координувала тренінгові заняття   член комітету, молодіжна активістка Ірина Онуфран. А головним партнером проведення конкурсу стала недержавна організація — благодійний фонд “Хесед Бешт”.

Фонд не вперше бере участь у подібних заходах. Два роки тому на базі Общинного центру “Тхія” проходив міський конкурс соціальної реклами. При фонді існує фандрейзингова група (працює для пошуку ресурсів задля реалізації проектів або для підтримування існування організації) та діє представництво жіночої організації “Проект Кешер”, які займаються розробкою та впровадженням різнотипної соціальної реклами. Тож співпраця фонду й міської ради в напрямку розвитку соцреклами у молодіжних колах вже стала традиційною.

Конкурс соціальної реклами передбачає створення представниками молоддю зразків зображальної реклами, спрямованих проти злісних ворогів сучасного суспільства: згубних звичок, наркоманії, ранньої безвідповідальної вагітності, насильства та інших негативних явищ. Щотижня для всіх охочих відбуваються тренінгові заняття в приміщенні Общинного центру “Тхія” за участю експертів рекламного бізнесу та дизайнерів, а також представників фандрейзингової групи “Хесед Бешту”. Спільно організатори та учасники конкурсу намагаються знайти нові методи заохочення громадян вести активний та здоровий спосіб життя, кидати згубні звички та формувати здорове суспільство.

Провідним консультантом тренінгових занять став директор рекламної агенції “Марік” Віталій Марченко — молодий, але вже досить успішний представник рекламної сфери. Ось як він прокоментував цю ініціативу: “Мудрий вислів каже: “Робити гроші без реклами може лише монетний двір”. Соціальна реклама не покликана заробляти, але вкорінювати позитивні зрушення в суспільстві цілком здатна. Виступаючи перед аудиторією, яка зібралася на тренінг, я помітив їхню зацікавленість. З першої зустрічі вони ловили все “на льоту”. Завдяки активній молоді я розумію, що не все так погано у нашій країні. Є люди, які хочуть і будуть робити все задля кращого життя і розвитку нашої держави. Особисто я це вітаю і намагатимусь передати власний досвід у створенні реклами”.

Про результати конкурсу стане відомо вже незабаром. Охочі взяти участь у ньому ще можуть подати свої роботи, звернувшись за всіма відповідними роз’ясненнями до управління молоді та спорту або до “Хесед Бешту”. Організатори та учасники впевнені, що їх зусилля будуть винагороджені.

За інформацією прес-служби ХБФ “Хесед Бешт”

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *