Соціум

Хмельничани більше звертаються до влади

 

За дев’ять місяців цього року кількість звернень до міської влади збільшилася

Протягом дев’яти місяців цього року на адресу керівництва міста надійшло 8386 звернень від хмельничан.

Значну питому вагу посідають письмові заяви, пропозиції та скарги громадян — 6590 звернень (78,5% загальної кількості). На особистому прийомі у міських очільників побувало 1796 громадян (21,5%). Порівняно з аналогічним періодом минулого року кількість звернень збільшилася на 452 звернення, тобто на 5,7%. Збільшення кількості звернень від громади міста відбулося, здебільшого, за рахунок зростання кількості звернень з питань житлово-комунального господарства, соціального захисту, освіти, молоді, охорони здоров’я та інших.

Найактуальнішими питаннями цьогоріч, надходження яких збільшилось на 469 звернень, тобто, на 37,2% (2012 рік — 1729 звернень, 2011 рік — 1260 звернень) є питання житлово-комунального характеру, а саме щодо ремонту існуючого дорожнього покриття та улаштування нового асфальтобетонного покриття; ремонту водопостачання та водовідведення у будинках; зрізки дерев; благоустрою прибудинкових територій, вивозу сміття; ремонту дахів будинків і стиків стін панелей будинків; улаштування технічних засобів дорожнього врегулювання; забезпечення гарячим водопостачанням; вилову бездомних собак тощо.

Надходження звернень, які мають спрямованість на соціальний захист, збільшились на 12,6% (на 441 звернення) порівняно з аналогічним періодом минулого року (2012 рік — 3951 звернення, 2011 рік — 3510 звернень). Ці питання, переважно, стосувались надання матеріальної допомоги; проведення капітальних ремонтів для пільгової категорії населення; забезпечення засобами технічної реабілітації (візки, милиці, протези, ходунки); встановлення автоматики безпеки для опалювальних приладів; забезпечення засобами приймання сигналів цифрового телерадіомовлення (тюнерами); виплати заборгованості з виплати заробітної плати та інші.

Також відчутно зросла кількість звернень хмельничан з питань влаштування дітей у дитсадки міста, надання матеріальної допомоги на оплату за навчання пільговим категоріям населення, надання пільгових довготермінових молодіжних кредитів…

За звітний період відділ зареєстрував 99 запитів на інформацію, що на 26 більше, ніж минулоріч.

Тенденція до збільшення надходжень звернень свідчить про зростання довіри до міської влади, небайдуже ставлення керівників  усіх рівнів до кожного конкретного питання, яке порушується хмельничанами.

За інформацією відділу роботи зі зверненнями громадян міської ради

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *