Соціум

У Пенсійному фонді — новий зал обслуговування

У червні управління Пенсійного фонду в м. Хмельницькому запровадило нову організаційно-технологічну систему обслуговування громадян за принципом “єдиного вікна”. Це принципово нова схема, яка демонструє сучасний підхід до обслуговування громадян.

У червні управління Пенсійного фонду в м. Хмельницькому запровадило нову організаційно-технологічну систему обслуговування громадян за принципом “єдиного вікна”. Це принципово нова схема, яка демонструє сучасний підхід до обслуговування громадян. Прийом проводиться у двох залах на І та ІІ поверхах управління, що дозволяє уникнути черг, комфортно організувати процес надання законодавчо встановлених послуг. В одного спеціаліста громадяни мають змогу не тільки отримати консультації з питань застосування законодавства про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, а й подати необхідні документи для призначення або перерахунку пенсій, отримати довідки на вимогу одержувача пенсій та допомоги, дізнатися про порядок обчислення і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та порядку зарахування страхового стажу, подати звітність щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

На обліку в управлінні перебувають майже 70 тисяч пенсіонерів, тому діяльність Пенсійного фонду, його проблемні питання завжди в центрі уваги міської влади. Саме за сприяння міського голови Сергія Мельника рішенням міської ради в грудні 2006-го було виділено нове приміщення для управління Пенсійного фонду, а цього року розширено та вдосконалено роботу залу обслуговування громадян на першому поверсі. А саме: подовжено тривалість робочого дня (понеділок-четвер з 8.00 до 18.15, в п’ятницю з 8.00 до 17.15 та без перерви на обід), що дало змогу створити зручні умови прийому для громадян міста. Вхід до приміщення обладнаний пандусом для людей з обмеженими фізичними можливостями. Простора, світла зала відповідно до вимог протипожежної безпеки й санітарних норм облаштована зручними меблями, інформаційним кіоском, інформаційно-роз’яснювальними стендами й куточками, на яких доступно та зрозуміло для відвідувачів висвітлено всі необхідні матеріали, а також великим плазмовим екраном у верхній частині залу, який надає інформацію про графіки прийому керівниками Пенсійного фонду, місцевого самоврядування, перелік банківських установ, через які можна отримати пенсії, зміни в пенсійному законодавстві тощо. Прийом одночасно проводять дев’ять кваліфікованих фахівців, робочі місця яких обладнано з використанням сучасного технічного та інформаційного забезпечення.

Щодня на прийом до управління звертається в середньому 900 громадян, тому запровадження сучасних технологій обслуговування сприяють полегшенню процедури отримання всіх послуг, що надає управління.

За інформацією сектора з організаційно-інформаційної роботи управління ПФУ у м. Хмельницькому

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *