Соціум

Продукція “Беллакту” йде до нашого споживача?

Тема залучення в Україну інвестицій, налагодження ефективних економічних відносин з діловими партнерами з-за кордону, як відомо, нині дуже актуальна. Власне їй і була присвячена недавня Міжнародна економічна конференція, що пройшла на Хмельниччині, на якій були присутні делегації ряду сусідніх з нами країн і, зокрема, з Білорусі.

 

 

Тема залучення в Україну інвестицій, налагодження ефективних економічних відносин з діловими партнерами з-за кордону, як відомо, нині дуже актуальна. Власне їй і була присвячена недавня Міжнародна економічна конференція, що пройшла на Хмельниччині, на якій були присутні делегації ряду сусідніх з нами країн і, зокрема, з Білорусі. Проте ділові взаємини з тими ж білорусами у нас розвиваються і на рівні партнерських взаємин окремих підприємств, які, так би мовити, шукають у сучасному ринковому морі одне одного. Тож недавній візит до нашого міста представницької делегації однієї з провідних білоруських молокопереробних компаній, якою є відкрите акціонерне товариство “Беллакт” і яка провела переговори з нашим ТОВ “Асоціація дитячого харчування”, якраз і засвідчує про великі можливості такої співпраці. А ми в свою чергу скористалися можливістю взяти інтерв’ю у керівника цієї делегації, генерального директора Торгового дому “Беллакт-Україна” Олександра Алексейчука.

— Отже, Олександре Вацлавовичу, компанія “Беллакт” вже в Україні. Чим вона може бути цікава, на ваш погляд, нашим споживачам?
— Зауважу спершу, що нашу продукцію знають не лише в Україні, але й у багатьох інших країнах, зокрема в СНД, а в останні роки ми з’явилися на ринку дитячого харчування в Китаї, Пакистані, Венесуелі, Саудівській Аравії, Сирії, Лівії, Єгипті, Нігерії, Йорданії, Ізраїлі. Наше підприємство єдине в Білорусі, яке виробляє дитяче сухе молочне харчування, є, якщо хочете, флагманом галузі дитячого харчування в нашій країні. Тож переконані, що українським споживачам наша продукція дуже потрібна. Ми ж нині, в свою чергу, шукаємо тут ефективних партнерів у її реалізації, здійснюємо маркетингові дослідження вашого споживчого ринку. У Хмельницькому таким нашим партнером є “Асоціація дитячого харчування”.

— Зрештою, поясніть, чим може взяти, скажімо, нашого покупця саме ваша продукція поміж інших закордонних аналогів.
— Відомо, що кожен виробник хвалить свою продукцію. До наших плюсів варто віднести той факт, що молокопереробна компанія “Беллакт” має неабияку історію і традиції, а нині це успішне високотехнологічне підприємство, яке постійно розвивається, започаткувавши, зокрема в Білорусі, нову індустрію дитячого харчування, яке не поступається жодним імпортним аналогам, виграючи перед ними, зокрема, в ціновій політиці, що також важливо.

— Виходить, на перший погляд, що “Беллакт” демпінгує ціни на свою продукцію? Поясніть вашу позицію у ціноутворенні.
— І не лише в ціноутворенні, яке є складовою соціальної політики нашої держави, яка чітко контролює ціну на нашу продукцію, що йде на експорт. Розумію, що дехто у вас може закинути мені, що, мовляв, у нашій країні існує командна економіка тощо. Але хто, як не держава, повинен контролювати ціноутворення, якість продукції, якщо держава і є тим реальним партнером, скажімо, в утворенні сировинної бази для нашого підприємства? Наприклад, за компанією “Беллакт” закріплено нині чотири сировинних райони Гродненської області, тобто агропідприємства цієї зони, їх молочнотоварні ферми постачають нам молоко на переробку з певними гарантіями на ціну з нашого боку. В свою чергу на дитяче харчування там працюють цілком конкретні ферми, тобто держава, не втручаючись у наші партнерські взаємини з ними, у свій спосіб дбає про нашу сировинну базу, а вже від нас залежить рівень ефективності нашого виробництва, конкурентоспроможність його продукції, яка, до речі, не обмежується лише молочнопереробним асортиментом. Крім того, в Білорусі під особистим контролем президента діє державна програма “Дитяче харчування”, яке у нас на державному рівні розглядається як соціальний продукт. Нагадаю, що дитяче харчування нашого підприємства відоме споживачам ще з часів Союзу, а нині ця продукція вже завоювала своє місце на ринках багатьох країн.

Про можливості співпраці з ВАТ “Беллакт” ми говорили і з директором ТОВ “Асоціація дитячого харчування” Надією Кравчук, яка зазначила: “Нам імпонує не лише якість продукції “Беллакту”, але й професійність його маркетингової команди в Україні. Переконана, що ця продукція у найширшому асортименті, насамперед дитячого харчування, потрібна нашим споживачам. І дуже відрадно, що ми вже зробили перші кроки для такої ділової співпраці. Впевнена, нам є чому повчитися у білорусів, тож, сподіваюсь, невдовзі зможемо запропонувати покупцям цю високоякісну продукцію не лише в Хмельницькому.

Хоча не можу не сказати і про інше. Нині аж ніяк не стоїть питання про те, чи цікавить нас продукція “Беллакту”, що є вже безсумнівним фактом. Не менш важливо відпрацювати, як на мене, на рівні відповідних державних органів клімат митного сприяння її входження на наш ринок, що залишається суттєвою перепоною на цьому шляху”.

Розмовляла Тетяна ТИХА 
На фото: Олександр Алексейчук; так виглядає “Беллакт”

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *