Представники обласного товариства споживачів вручили знак якості “Довіра споживача” магазину перукарських засобів “Золінгер-маркет”. Традиційно визначення кращих з кращих проводилося шляхом анкетування відвідувачів, більшість з яких залишила позитивні відгуки про цей заклад. Під час оцінювання були опитані й деякі перукарні-клієнти магазину. У своїх відгуках вони поставили найвищі оцінки продукції та приладдю, які вони тут закуповують.
Представники обласного товариства споживачів вручили знак якості “Довіра споживача” магазину перукарських засобів “Золінгер-маркет”. Традиційно визначення кращих з кращих проводилося шляхом анкетування відвідувачів, більшість з яких залишила позитивні відгуки про цей заклад. Під час оцінювання були опитані й деякі перукарні-клієнти магазину. У своїх відгуках вони поставили найвищі оцінки продукції та приладдю, які вони тут закуповують.
У нашому місті магазин “Золінгер-маркет” працює три роки, основними його клієнтами є перукарні та салони краси, проте висока якість товару, підтверджена усіма необхідними сертифікатами та супровідними документами, а також компетентне обслуговування зробили популярним магазин і серед хмельничан. На прилавках тут представлено великий вибір перукарського приладдя, косметичної продукції та супутніх засобів провідних світових виробників, адже саме цей заклад є представником-дистриб’ютором компанії “Золінгер Україна”.
Вітаючи колектив магазину, заступник начальника міського управління торгівлі Наталя Коваль наголосила, що “Золінгер-маркет” є гідним високої відзнаки “Довіра споживача”, адже за результатами свої роботи вони вже довели, що їм можна довіряти.
Президент спілки “Якість Поділля” Василь Любовецький відзначив, що магазин “Золінгер-маркет” постійно співпрацює із найкращими іноземними виробниками. “Магазин працює за європейськими стандартами, товари мають відповідні сертифікати, а отже, є якісними та безпечними”.
Нині жодних скарг чи нарікань на роботу магазину, обслуговування або якість товару немає. Крім того, керівництво магазину запевняє, що працюватиме ще краще, аби не втратити довіру та повагу споживачів й надалі.
Нагадаємо, знак якості підприємство може використовувати у рекламних цілях протягом трьох років, за відсутності скарг від споживачів.
Ганна Пасічник