Соціум

Транспорт у місті курсуватиме за новою маршрутною мережею

Минулого тижня в приміщенні управління транспорту та зв’язку міської ради відбулася прес-конференція за участю начальника цього управління Петра Кузьміна та доцента кафедри систем автоматизованого проектування, завідувача галузевої науково-дослідної лабораторії Національного університету “Львівська політехніка” Віталія Мазура. Під час зустрічі обговорювали розробку нової транспортної мережі громадського транспорту на основі дослідження транспортних та пасажирських потоків нашого міста.

Минулого тижня в приміщенні управління транспорту та зв’язку міської ради відбулася прес-конференція за участю начальника цього управління Петра Кузьміна та доцента кафедри систем автоматизованого проектування, завідувача галузевої науково-дослідної лабораторії Національного університету “Львівська політехніка” Віталія Мазура. Під час зустрічі обговорювали розробку нової транспортної мережі громадського транспорту на основі дослідження транспортних та пасажирських потоків нашого міста.

Востаннє дослідження транс-портно-пасажирських потоків проводилось у 2007 році. За чотири роки в місті відбулися деякі зміни. Розвиток мікрорайонів, невпинне збільшення кількості автомобілів, переміщення точок скупчення пасажирів зумовили потребу вдосконалення транспортної мережі. Протягом 2007-2011 років у транспортну систему міста вносилися певні корективи, змінювалися маршрути, відкривалися нові рейси, проте не всі вони виправдали себе, тому деякі довелося скасувати, а на окремих зменшити кількість машин.

Термін дії теперішньої маршрутної мережі закінчується наприкінці цього року, а тому міське управління транспорту та зв’язку взялося за підготовку нового проекту на наступні п’ять років. Як і чотири роки тому, працювати над транспортною мережею будуть спеціалісти Національного університету “Львівська політехніка”, оскільки вони вже знайомі зі специфікою нашого міста.

Наразі триває дослідження транс-портно-пасажирських потоків Хме-льницького, аби виявити всі недоліки та на основі отриманих результатів сформувати нову вдосконалену транспортну мережу, яка відповідатиме потребам та можливостям нашого міста. Новий проект транспортно-пасажирської мережі має розв’язати проблему заторів на головних вулицях обласного центру через розвантаження їх за рахунок суміжних вулиць. Планується, що при складанні маршрутів пріоритетні напрямки будуть закріплені за “Електротрансом”, що має не лише підняти авторитет комунального транспорту, а й дати йому можливість розвиватись за рахунок скорочення рейсів, які обслуговують приватні перевізники.

На розробку нової транспортної мережі з міської казни виділено 60 тис. грн., які чиновники планують використати на оплату послуг львівських проектантів. Варто зазначити, що аналогічні проектні інституції, які працюють у Києві, Харкові, за свою роботу просять значно більше та й термін виконання робіт у них довший.

За словами Віталія Мазура, новий проект науковці можуть підготувати уже за чотири місяці. “Вже 15 травня планується презентація робочого варіанту транспортної мережі, яку має розглянути та затвердити спеціальна транспортна комісія, після чого відбудуться громадські слухання, згодом цей проект має затвердити міськвиконком. І лише після цього буде організовано конкурс серед перевізників. Очікується, що остаточний варіант проекту транспортної мережі буде готовий уже наприкінці червня, — каже Віталій Володимирович. — Маршрутні мережі мають властивість з часом самооптимізовуватись, а тому без потреби ми нічого змінювати не будемо. Лише внесемо корективи та усунемо недоліки. При розробці нової транспортної мережі намагатимемося максимально задовольнити потреби та побажання хмельничан”.

За словами Петра Кузьміна, основ-ною вимогою нової транспортної мережі нашого міста чиновники поставили надання пріоритету електротранспорту. Він запевнив, що на комунальному підприємстві “Електротранс” готові взяти на себе таке навантаження, навіть попри те, що більшість його рухомого складу застаріла. “Планується, що в цьому році з міського бюджету виділять 730 тисяч гривень на придбання тролейбусних кузовів першої комплектності, щоб власними силами їх доробити, адже так значно дешевше”, — зазначив він. Окрім того, Петро Кузьмін закликав хмельничан взяти участь в анкетуванні щодо вдосконалення транспортної мережі нашого міста.

Ганна Пасічник

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *