Соціум

“Аполлон” за зачиненими дверима, або Скільки тієї преси треба?

Останнім часом серед великого різноманіття конкурсів краси, здебільшого жіночих, почали набирати популярності й чоловічі. Тепер ледь не кожен нічний клуб вважає своїм обов’язком провести подібний відбір за власною версією. У шеренгу за популярністю став й арт-клуб “Токіо”, який, очевидно, аби відмити свою “підмочену” минулорічними трагічними подіями із кримінальним присмаком репутацію, взявся за проведення “Аполлона”.

Останнім часом серед великого різноманіття конкурсів краси, здебільшого жіночих, почали набирати популярності й чоловічі. Тепер ледь не кожен нічний клуб вважає своїм обов’язком провести подібний відбір за власною версією. У шеренгу за популярністю став й арт-клуб “Токіо”, який, очевидно, аби відмити свою “підмочену” минулорічними трагічними подіями із кримінальним присмаком репутацію, взявся за проведення “Аполлона”.

Цьогорічне сумермен-шоу “Аполлон-2011” проводиться вже вчотирнадцяте, та за всю історію свого існування вперше відбулося не на підмостках великої сцени (облмуздрамтеатр чи обласна філармонія), а у залі нічого клубу.

Як повідомив нам незмінний затійник дійства, режисер Анатолій Бєлєванцев, цього року через непередбачувані особисті обставини він не зміг повноцінно підготувати та провести конкурс, проте пообіцяв, що наступний ювілейний — 15-й “Аполлон” пройде з більшим розмахом.

“Готуватись до “Аполлона” ми почали заздалегідь, були проведені кастинги, за результатами яких відібрали 12 претендентів, проте під час репетицій двоє учасників відсіялись, — каже пан Бєлєванцев. — Попри те, що чоловічі конкурси краси не такі популярні, як жіночі, вимоги стосовно їх проведення є стандартними. Щороку ми готуємо спеціальну програму, куди входять кілька тематичних конкурсів, під час яких хлопці демонструють свої таланти, комунікативні здібності, красу та грацію у конкурсі статури, влаштовують показ одягу від одного зі спонсорів конкурсу тощо.

Тематика наших конкурсів дуже різноманітна — ми ставили їх у форматі “Подорожі богів”, “Собору Паризької Богоматері”, “Знімаємо кіно” тощо, але цього року, оскільки проводимо захід у нічному клубі, вирішено було відтворити атмосферу клубної вечірки”.

За результатами голосування журі, “Аполлоном-2011” став 18-річний Ростислав Поперечний, титул віце-Аполлона дістався Володимиру Загірняку, “Містером глядацьких симпатій” став Олег Гульченко. Інші конкурсанти розділили між собою титули “Містер Шарм”, “Містер Атлет”, “Містер Оригінал”, “Містер Романтик”, “Містер Подіум”, “Містер Фото” та “Містер Стиль”.

Цьогорічний найкращий хлопець Хмельницького, за версією супермен-шоу, Ростислав Поперечний каже, що на цей конкурс потрапив випадково, коли ще минулого року разом із другом вирішив взяти участь у “Аполлоні-2010”. “Для мене перемога стала великою несподіванкою. Приємно, що мене почали впізнавати на вулицях, проте якихось особливих перемін у своєму житті не відчуваю та й симптомів “зіркової хвороби” теж не має (сміється — прим. авт.). Звичайно, хотілося б узяти участь у інших подібних шоу”, — зізнався він.

Оцінювати хлопців цьогоріч взялися, здебільшого, представники спонсорів, а тому про об’єктивність та чесність відбору кращих з кращих нам важко говорити, оскільки представники преси на цьому святі виявилися зайвими.

За словами арт-директора нічного клубу “Токіо”, члена журі Ольги Крамар, конкурс був проведений на високому рівні. “Ми постійно організовуємо різноманітні шоу, але, здебільшого, це жіночі конкурси, оскільки вони користуються більшою популярністю серед мешканців нашого міста. “Аполлон” для нас став першим чоловічим конкурсом, який теж виявився досить комерційно вдалим”. На запитання, чому клуб “Токіо” навідріз відмовився пускати на конкурс представників преси, аргументуючи відмову тим, що одного телебачення (йдеться про “33 канал”, гендиректор якого була членом журі) для них цілком достатньо, Ольга відповіла, що про це вона нічого не знає.

Підсумовуючи вищесказане, варто додати, що на сторінках “Проскурова” протягом багатьох років висвітлюється конкурс краси “Аполлон”, а тому для нас є образливим той факт, що через чиєсь бажання заробити зайву копійку, хмельничани, яким ціна вхідного квитка (50 гривень) виявилася непосильною, не можуть довідатися про цю подію навіть зі ЗМІ.

Для порівняння відзначимо, що концерти українських, а іноді й зарубіжних естрадних, клубних зірок, що доволі часто проводяться у нашому місті, є більш доступними та відкритими для простого глядача. А от питання чому “Аполлона” цього року показали лише обмеженому колу глядачів залишається відкритим…

Наш кор.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *