16 липня виповнилося десять років відтоді, як розпочав прийом відвідувачів сервісний центр ПАТ “Хмельницькобленерго”. Це, безперечно, ювілей не лишень споруди, а й її світлої ділової аури: принципово нових підходів до роботи з клієнтами, нової філософії менеджменту, започаткованої та сумлінно сповідуваної компанією.
16 липня виповнилося десять років відтоді, як розпочав прийом відвідувачів сервісний центр ПАТ “Хмельницькобленерго”. Це, безперечно, ювілей не лишень споруди, а й її світлої ділової аури: принципово нових підходів до роботи з клієнтами, нової філософії менеджменту, започаткованої та сумлінно сповідуваної компанією.
До 2003 року для обслуговування майже 90 тисяч побутових споживачів електроенергії міста Хмельницького (а це, до речі, майже кожен шостий споживач ПАТ “Хмельницьк-обленерго”) використовувалося пристосоване приміщення поблизу центрального продовольчого ринку. Та час невмолимо диктував своє: тісні коридори та маленькі кімнати вже не могли забезпечити якісне обслуговування абонентів. Тож генеральний директор товариства Олександр Шпак виступив з ініціативою щодо створення сервісного центру на рівні кращих європейських зразків — просторого, функціонального, розташованого в центрі міста. Він і очолив авторський колектив з розробки та реалізації архітектурного проекту СЦ, до якого увійшли архітектор Віктор Дунаєвський, художник-дизайнер Олександр Бердинських, інженери-будівельники Микола Дубровський, Михайло Кіперман, Раїса Бордюжан.
Ідею спорудження сервісного центру у серці Хмельницького втілити виявилося непросто, адже вільних ділянок для будівництва не знайшлося. Тож було вирішено пристосувати для цього триповерхове адміністративно-побутове приміщення заводу ковальсько-пресового устаткування на вулиці Свободи, 57/2.
Пізніше у журналі “Архітектурний вісник” №№3-4 2004 року його редактор, викладач інституту архітектури університету “Львівська політехніка”, член правління Національної спілки архітекторів України Віталій Шуляр із захопленням напише: “Керівництво підприємства вирішило створити відповідні умови для обслуговування клієнтів та праці співробітників. Проведена реконструкція настільки змінила зовнішній вигляд, планування та інтер’єри колишнього заводського адмінбуткорпусу, що можна говорити про формування цілком нової архітектури цього фрагменту міського середовища Хмельницького… Споруда сервісного центру — це приклад синтезу сучасних архітектурних, дизайнерських та інженерних рішень”.
Новоспоруджений сервісний центр ПАТ “Хмельницькобленерго” став справжньою перлиною, окрасою архітектурного ансамблю міста. Тож недарма Постановою №2 від 27 травня 2005 року Комітету з державних премій у галузі архітектури авторський колектив із розробки та реалізації цього сміливого проекту було відзначено дипломом учасника конкурсу на здобуття Державної премії України у галузі архітектури 2005 року. А в березні того ж року за створення та функціонування мережі сервісних центрів обслуговування споживачів на Всеукраїнському конкурсі якості продукції (товарів, робіт, послуг) “100 кращих товарів України”, що проходив під патронатом Президента України, ПАТ “Хмельницькобленерго” було присвоєно звання лауреата у номінації “Роботи та послуги, які виконуються або надаються у побутовій та виробничих сферах — сервісне обслуговування населення”. Ця відзнака — символ визнання досягнень товариства у його високому прагненні до європейської досконалості.
На прикладі сервісного центру ПАТ “Хмельницькобленерго” показало, як можна зробити європейські стандарти сервісу доступними пересічним людям. “Ми завжди з вдячністю згадуємо авторський колектив, підрядні та супідрядні організації, які розробили та реалізували цей прогресивний проект, — каже перший заступник генерального директора ПАТ “Хмельницькобленерго” Борис Кравець. — Нині це гордість нашої компанії, взірець для інших обленерго”.
За його словами, впродовж десяти років сервісний центр налічив уже понад 1100 тисяч відвідувань. Окрім звичайних розрахунків за спожиту електроенергію, клієнти отримують тут дозволи і техумови на підключення до електропостачання в однофазному та трифазному режимах, роблять замовлення на ремонт електромережі чи заміну приладів обліку спожитої електроенергії тощо. Діють щойно створене “єдине вікно” з процедури підключення до електромереж, інформаційно-консультаційний центр, де вам люб’язно нададуть будь-яку необхідну довідку.
І така увага до споживача — не випадковість, а системне явище, базовий принцип діяльності товариства. “Споживач — це і наш інвестор, і наш ринок збуту, — наголошує директор Хмельницького міського РЕМ Андрій Босий. — Чим краще ми ставимося до нього, на тим більшу віддачу можемо розраховувати. Платоспроможний, задоволений споживач — це запорука надійного обслуговування, розвитку електромереж, їх постійної модернізації. Тут усе взаємопов’язано…”
А що скаже сам споживач? Комусь імпонує тутешній інтер’єр, іншому — робота персоналу, ще комусь — спектр додаткових послуг… І, звісно ж, є доброзичливі побажання подальшого розвитку.
У затишному місці в кінці операційного залу, що на першому поверсі закладу, дивляться на відвідувачів чудові картини та експонати виставки раритетної апаратури. Вони, сказати б, — переконливі свідчення того, як в обленерго шанують традиції, плекають прекрасне і щиро дбають про рух уперед…
За інформацією прес-служби ПАТ “Хмельницькобленерго”
Фото з архіву компанії