Соціум

Рух п’яти маршруток частково змінено: інакше ходитимуть №№22, 24а, 32, 45, 48

В управлінні транспорту та зв’язку міської ради переконані, що затверджені на останньому засіданні виконкому зміни у транспортній мережі зроблять поїздки містом для хмельничан зручнішими, а для перевізників — вигіднішими.

В управлінні транспорту та зв’язку міської ради переконані, що затверджені на останньому засіданні виконкому зміни у транспортній мережі зроблять поїздки містом для хмельничан зручнішими, а для перевізників — вигіднішими.

Систему транспортного сполучення для міста  розроблено “Львівською політехнікою”, що вдало відпрацювала транспортну мережу Хмельницького. Проте з часом з’явилися підстави для змін: це і прохання мешканців міста, і звернення самих перевізників — на своїх зборах вони внесли  рекомендації, як зробити  перевезення зручними для пасажирів і при цьому зберегти маршрути, аби вони були економічно вигідними  для тих, хто надає транспортні послуги. “Важливо зберегти кожного перевізника, адже він має ще і так зване “соціальне навантаження”, — підкреслює начальник міського управління транспорту та зв’язку Петро Кузьмін і зазначає, що між перевізниками намагалися дотриматися справедливого розподілу соціальних маршрутів, які, можливо, не рентабельні, але необхідні людям.

У місті загалом діють 54 маршрути, наразі зміни торкнулися лише п’яти з них. “Ми їх не змінювали принципово”, — наголошує Петро Кузьмін і демонструє план міста з кожним оновленим маршрутом. Зокрема, нововведення стосуються маршруту №22 “Озерна — завод “Катіон”. Це найдовший маршрут міста — 22 км, але на деяких відрізках автобус їхав без пасажирів. Перевізник звернувся з проханням скоригувати маршрут. “Ми зберегли сполучення з Озерної до вул. Зарічанської, де є потреба у більшій кількості транспорту”, — зазначив Петро Кузьмін. Отже, належні документи підписуються, і cім великих автобусів вже можуть випробовувати оновлену схему руху.

Маршрут №24А “Книжківці — ПАТ “Хмельницькгаз” ще в серпні-жовтні 2011 року був експериментальним. Почали з шести автобусів, зменшували їх кількість, але згодом перевізники взагалі відмовилися — маршрут не прижився. На даний час маршрут ще раз відкоригували, тепер ним до міської стоматологічної поліклініки можуть дістатися як мешканці Книжковець, так і Виставки. Наразі схема руху на погодженні в ДАІ. Маршрут №32 “Ракове — Автостанція №1” — єдиний, що працює на всій вулиці Пілотській. Тут курсуватимуть 10 автобусів. За словами Петра Кузьміна, врегульовується ситуація і щодо маршруту №45 “Гречани — ринок “Дубове”. Розроблявся він відповідно до наказів хмельничан, бо прямого сполучення між цими об’єктами не було. Але на певних відрізках маршрут не користувався попитом. Перевізники кілька місяців працювали у збиток і згодом відмовились обслуговувати пасажирів. Тепер маршрут буде частково закільцьований, із зупинкою біля міської дитячої лікарні. Отже, з перевізниками спільну мову знайдено і водії можуть тестувати нову схему руху. А от маршрут №48 “Завод “Катіон” — Озерна” подовжено на чотири кілометри: якщо раніше автобус рушав від “Сілістри”, то тепер цим єдиним маршрутом через вул. Шевченка до “Катіону” можуть дістатися й мешканці Озерної.

Петро Кузьмін також зауважив, що при розробці змін на вказаних п’яти маршрутах нововведення були узгоджені з іншими перевізниками, карти руху яких перетинаються. І рішення приймалося лише за згодою всіх учасників, які мають дотичність до маршруту.

Наш кор.

 

Змінені маршрути

№22 “Озерна — завод “Катіон” (вулиця Панаса Мирного, проспект Миру, Старокостянтинівське шосе, Зарічанська, м. Рибалка, Кам’янецька, Інститутська, Тернопільська, Львівське шосе, Кам’янецька, м. Рибалка, Зарічанська, Старокостянтинівське шосе, проспект Миру, Панаса Мирного).

№24А “Книжківці — ПАТ “Хмельницькгаз” (вулиці Довженка, Гарнізонна, Майборського, Чорновола, Трудова, Шевченка, Старокостянтинівське шосе, Зарічанська, м. Рибалка, проспект Миру, м. Рибалка, Зарічанська, Старокостянтинівське шосе, Шевченка, Трудова, Чорновола, Майборського, Гарнізонна, Довженка, Зеньковського, Багалія).

№32 “Ракове — Автостанція №1” (вулиці Народної Волі, Довженка, Гарнізонна, Майборського, Чорновола, Пілотська, Красовського, Л.Толстого, Кам’янецька, Подільська, Соборна, Примакова, Кам’янецька, м. Рибалка, Зарічанська, Старокостянтинівське шосе, проспект Миру, Старокостянтинівське шосе, Зарічанська, м. Рибалка, Кам’янецька, Л.Толстого, Красовського, Пілотська, Чорновола, Майборського, Гарнізонна, Довженка, Народної Волі).

№45 “Гречани — ринок “Дубове” (вулиці Кооперативна, Курчатова, Проскурівського підпілля, Кам’янецька, Купріна, Козацька, Ватутіна, І.Франка, Л.Толстого, Кам’я-нецька, Подільська, Соборна, Примакова, Кам’янецька, Проскурівського підпілля, Курчатова, Кооперативна).

№48 “Завод “Катіон” — Озерна” (вулиці Тернопільська, Інститутська, Кам’янецька, Подільська, Свободи, Шевченка, Старокостянтинівське шосе, проспект Миру, Панаса Мирного, проспект Миру, Старокостянтинівське шосе, Шевченка, Свободи, Подільська, Кам’янецька, Л.Толстого, Львівське шосе).

Також збільшено кількість одиниць транспорту на таких маршрутах: №51 “Завод “Катіон” — Ракове” з 4 на 6; №30 “Озерна — вул. Щедріна” з 12 на 14; №50 “ПМС-250 — М’ясокомбінат” з 8 на 10.

На маршруті №51а “Завод “Катіон” — Ракове” (через вулицю Тернопільську) кількість транспортних одиниць зменшили з 4 до 2 на користь маршруту №51, який курсує від  заводу “Катіон” у Ракове через вулицю Інститутську.

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *