Соціум

За півроку послугами ЦНАП скористалися до 60 тисяч городян

Центр надання адміністративних послуг у нашому місті, нагадаємо, створено у вересні минулого року для поліпшення якості послуг, що надаються виконавчими органами міської ради і державними установами. Відкриття ЦНАПу мало за мету наблизити роботу органів влади та органів місцевого самоврядування до європейських стандартів. Центр надання адміністративних послуг допомагає подолати адміністративні бар’єри людям, які хочуть працювати та створювати блага для інших людей, налагодити діалог між органами влади та громадянами, забезпечує сприятливі умови для реалізації фізичними та юридичними особами їх конституційних прав, свобод та законних інтересів.

Центр надання адміністративних послуг у нашому місті, нагадаємо, створено у вересні минулого року для поліпшення якості послуг, що надаються виконавчими органами міської ради і державними установами. Відкриття ЦНАПу мало за мету наблизити роботу органів влади та органів місцевого самоврядування до європейських стандартів. Центр надання адміністративних послуг допомагає подолати адміністративні бар’єри людям, які хочуть працювати та створювати блага для інших людей, налагодити діалог між органами влади та громадянами, забезпечує сприятливі умови для реалізації фізичними та юридичними особами їх конституційних прав, свобод та законних інтересів.

У ЦНАПі прийом суб’єктів звернень здійснюють: відділ державної реєстрації — з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;  дозвільний центр міської ради — з питань видачі документів дозвільного характеру; представники адміністративних органів міської ради (за графіком) — з питань надання адміністративних послуг; представники обласних дозвільних органів (за графіком) — для надання консультацій з питань отримання документів дозвільного характеру.

За графіком у приміщенні Центру проводять прийом громадян міський голова, його заступники, інші відповідальні особи.

За півроку діяльності до Центру звернулося понад 57 тисяч громадян — фізичних та юридичних осіб з питань отримання консультацій, подання та отримання необхідних документів. З них 14709 звернень — з питань подання та отримання документів дозвільного характеру, 41755 — з питань державної реєстрації та 710 — до представників адміністративних органів міської ради щодо надання адміністративних послуг.

Щоденно у Центр звертаються від 200 до 500 суб’єктів. За півроку діяльності надано консультацій 8828 суб’єктам звернень, прийнято пакети документів у 30576 суб’єктів та видано готові документи 16137 суб’єктам.

Для зручності та оперативності у приміщенні Центру надаються банківські послуги та послуги з виготовлення копій документів.

Більш детальну інформацію щодо діяльності Центру можна отримати на веб-сайтах Хмельницької міської ради www.khmelnytsky.com та Центру надання адміністративних послуг cnap.khmelnytsky.com.

Наш кор.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *