Зазвичай ми звикли обирати заклади відпочинку за порадами знайомих, але найкраще довіряти державному гаранту якості — спільній думці експертів різних державних інстанцій контролю. Особливо це стосується ресторанної сфери, де потрібно найскурпульозніше стежити за головною потребою нашого життя — харчуванням. Перевірку державною контрольною комісією у нашому місті, на щастя, проходять усі ресторанні заклади, кращі отримують найвищу відзнаку — знак якості “Довіра споживача”.
Зазвичай ми звикли обирати заклади відпочинку за порадами знайомих, але найкраще довіряти державному гаранту якості — спільній думці експертів різних державних інстанцій контролю. Особливо це стосується ресторанної сфери, де потрібно найскурпульозніше стежити за головною потребою нашого життя — харчуванням. Перевірку державною контрольною комісією у нашому місті, на щастя, проходять усі ресторанні заклади, кращі отримують найвищу відзнаку — знак якості “Довіра споживача”.
Після цьогорічної планової перевірки найбільшу довіру експертів заслужив готельно-ресторанний комплекс “Південна брама”. Минулого четверга тут відбулось урочисте вручення знаку “Довіри споживача”. Зробили це представники міського управління торгівлі, державної обласної інспекції у справах захисту прав споживачів, міської санітарно-епідеміологічної станції, товариства споживачів області, обласної федерації споживачів “Пульс” та інші.
Сто відсотків якості “Південої брами” віддали не лише спеціалісти, а й пересічні споживачі, серед яких проводилося спеціальне анкетування, в ньому взяли участь 138 осіб. Так, 86% відвідувачів готельно-ресторанного комплексу найбільше сподобалася смачна кухня та увага персоналу, 46% — затишок приміщення, а 26% клієнтів відзначили зручне розташування закладу.
А от держінспектори зауважили те, що заклад функціонує згідно з усіма державними вимогами, його керівники постійно прагнуть удосконалення, відвідуючи семінари з покращення рівня обслуговування тощо.
Заступник начальника Хмельницького міськрайонного управління головного управління санітарно-епідеміологічної служби в Хмельницькій області Андрій Якимчук наголосив: “Цей заклад у нас на контролі ще з 2010 року, тут регулярно проводиться перевірка продукції, посуду, вчасного медичного огляду працівників, постачальників продуктів. Вся сировина, яка сюди надходить, має висновки санітарно-медичної експертизи, відмінні і решта показників”.
Тож “Південну браму” віднині можна називати обличчям міста не лише тому, що заклад на в’їзді в Хмельницький гостинно зустрічає гостей, а ще й тому, що надають послуги високої якості.
Ірина САЛІЙ
Фото Миколи ШАФІНСЬКОГО