Соціум

Під знаком якості “Південної брами”

Зазвичай ми звикли обирати заклади відпочинку за порадами знайомих, але найкраще довіряти державному гаранту якості — спільній думці експертів різних державних  інстанцій контролю. Особливо це стосується ресторанної сфери, де потрібно найскурпульозніше стежити за головною потребою нашого життя — харчуванням. Перевірку державною контрольною комісією у нашому місті, на щастя, проходять усі  ресторанні заклади, кращі отримують найвищу відзнаку — знак якості “Довіра споживача”.

Зазвичай ми звикли обирати заклади відпочинку за порадами знайомих, але найкраще довіряти державному гаранту якості — спільній думці експертів різних державних  інстанцій контролю. Особливо це стосується ресторанної сфери, де потрібно найскурпульозніше стежити за головною потребою нашого життя — харчуванням. Перевірку державною контрольною комісією у нашому місті, на щастя, проходять усі  ресторанні заклади, кращі отримують найвищу відзнаку — знак якості “Довіра споживача”.

Після цьогорічної планової перевірки найбільшу довіру експертів заслужив готельно-ресторанний комплекс “Південна брама”. Минулого четверга тут відбулось урочисте вручення знаку “Довіри споживача”. Зробили це представники міського управління торгівлі, державної обласної інспекції у справах захисту прав споживачів, міської санітарно-епідеміологічної станції, товариства споживачів області, обласної федерації споживачів “Пульс” та інші.

Сто відсотків якості “Південої брами” віддали не лише спеціалісти, а й пересічні споживачі, серед яких проводилося спеціальне анкетування, в ньому взяли участь 138 осіб. Так, 86% відвідувачів готельно-ресторанного комплексу найбільше сподобалася смачна кухня та увага персоналу, 46% — затишок приміщення, а 26% клієнтів відзначили зручне розташування закладу.

А от держінспектори зауважили те, що заклад функціонує згідно з усіма державними вимогами, його керівники постійно прагнуть удосконалення, відвідуючи семінари з покращення рівня обслуговування тощо.

Заступник начальника Хмельницького міськрайонного управління головного управління санітарно-епідеміологічної служби в Хмельницькій області Андрій Якимчук наголосив: “Цей заклад у нас на контролі ще з 2010 року, тут регулярно проводиться перевірка продукції, посуду, вчасного медичного огляду працівників, постачальників продуктів. Вся сировина, яка сюди надходить, має висновки санітарно-медичної експертизи, відмінні і решта показників”.

Тож “Південну браму” віднині можна називати обличчям міста не лише тому, що заклад на в’їзді в Хмельницький гостинно зустрічає гостей, а ще й тому, що надають послуги високої якості.

Ірина САЛІЙ
Фото Миколи ШАФІНСЬКОГО

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *