Соціум

Краща кава в місті має “латинський” присмак

Гарною традицією для нашого міста стало відзначати кращі підприємства та заклади знаком якості “Довіра споживача”. Ось уже 12 років поспіль Товариство споживачів Хмельницької області спільно зі Спілкою споживачів “Якість Поділля” та міським управлінням торгівлі визначають кращих з кращих серед підприємств та установ, вручаючи знак якості “Довіра споживача”. Нещодавно до відзначених приєдналася й кав’ярня “Латина”.

Гарною традицією для нашого міста стало відзначати кращі підприємства та заклади знаком якості “Довіра споживача”. Ось уже 12 років поспіль Товариство споживачів Хмельницької області спільно зі Спілкою споживачів “Якість Поділля” та міським управлінням торгівлі визначають кращих з кращих серед підприємств та установ, вручаючи знак якості “Довіра споживача”. Нещодавно до відзначених приєдналася й кав’ярня “Латина”.

Ця кав’ярня в нашому місті з’явилася десять років тому й була першим закладом такого типу. За словами директора, відкриття кав’ярні тоді було ризикованим бізнес-кроком. “Свого часу я мандрував Європою, відвідав чимало тамтешніх кав’ярень. Вразило, наскільки там люди сповідують традицію споживання кави, й мені захотілося відкрити схожий заклад у рідному Хмельницькому. Одразу ж вирішив для себе, що це буде не банальна кафешка, а справжня кав’ярня, з широким асортиментом добірної кави, яка готуватиметься за оригінальною рецептурою, з відповідним інтер’єром та гарним обслуговуванням”, — розповідає власник кав’ярні Валерій Самойленко.

Хоч нині в місті працює цілий ряд схожих закладів, “Латина” й досі є улюбленим місцем відпочинку для багатьох хмельницьких кавоманів. Віднедавна тутешні відвідувачі можуть не лише посмакувати ароматними напоями, а й “підвісити” каву. Традиція повелася з Італії, а цьогоріч дійшла й до Хмельницького. Відтак тепер місцеві кавомани, купуючи собі напій, можуть оплатити ще одну філіжанку кави та “підвісити” її, щоб таким чином пригостити того, хто цього потребує. Поміж тим, керівництво кав’ярні подбало про те, щоб інформація про наявні “підвішені” порції постійно оновлювалася на дошці при вході до кав’ярні, щоб перехожі, побачивши оголошення, могли зайти на каву.

Знак якості “Довіра споживача” кав’ярня “Латина” отримала за результатами опитування відвідувачів, яке проводили працівники обласної Спілки “Якість Поділля” спільно з міським управлінням торгівлі та іншими контролюючими інстанціями. Зокрема, під час такого моніторингу було зібрано 54 анкети. Більшість респондентів відзначили гарне обслуговування у кав’ярні та уважність персоналу до клієнтів. Проте найбільше позитивних відгуків вдалося зібрати щодо асортименту та якості кави, яку варять у “Латині”. Задоволені хмельничани й затишною атмосферою та зручним розташуванням закладу. Окрім того, майже всі опитані вказали, що вони є постійними клієнтами цієї кав’ярні. Кілька осіб прийшли сюди вперше й один респондент відзначив, що обрав “Латину” за рекомендацією знайомих.

Вручаючи відзнаку, президент Спілки “Якість Поділля” Василь Любовецький наголосив на важливості дотримання усіх норм та правил обслуговування клієнтів та побажав керівництву закладу й надалі тримати високу планку. “Нині всі наші зусилля мають бути спрямовані на те, щоб у Хмельницькому було якомога більше закладів, які сповідують високі стандарти у своїй роботі”, — наголосив він.

Керівництво закладу запевнило, що вони не здаватимуть позицій і працюватимуть ще краще, аби виправдати довіру та очікування відвідувачів.

Нагадаємо, знак якості “Довіра споживача” присвоюється на три роки за відсутності скарг споживачів. У цей час заклад може використовувати його у рекламних цілях.

Ганна Пасічник 
Фото Дмитра Свідерського

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *