Соціум

Виїзний прийом як практика взаємовідносин влади і місцевої громади

На виїзному прийомі громадян у приміщенні ЖЕКу №3 першому заступнику міського голови Олександру Віннікову довелося вислухати чимало мешканців Південно-Західного мікрорайону. Людей на цю зустріч покликали різні проблеми: особисті, колективні, побутові, загальноміські і навіть загальнодержавні. Але найбільше з них було комунального характеру, зокрема щодо взаємовідносин між громадянами і підприємствами, які їх обслуговують.

 

 

На виїзному прийомі громадян у приміщенні ЖЕКу №3 першому заступнику міського голови Олександру Віннікову довелося вислухати чимало мешканців Південно-Західного мікрорайону. Людей на цю зустріч покликали різні проблеми: особисті, колективні, побутові, загальноміські і навіть загальнодержавні. Але найбільше з них було комунального характеру, зокрема щодо взаємовідносин між громадянами і підприємствами, які їх обслуговують.

Так, одразу кілька мешканців будинків, котрі донедавна належали заводу “Катіон”, звернулися з проханням допомогти вирішити питання своєї нібито заборгованості перед колишнім відомчим ЖЕКом. Інші потребують зміни порядку оплати електроенергії, який свого часу був зав’язаний на ЖЕК №3 як посередника між споживачами й енергетиками. Для цього необхідно замість колективних лічильників встановити індивідуальні, але це вимагає як чималих витрат споживачами, так і технічного переобладнання. Відтак, взявши ці будинки у комунальну власність, міській владі доводиться долати застарілі конфліктні ситуації — спадщину відомчого підпорядкування.

Зі скаргою на ЗАТ “ЖЕО” звернулася жінка, яка вважає, що стихійне лихо — затоплення її квартири сталося з вини цього підприємства, отож вимагає компенсації від нього. Як навпаки, полегшити відведення води з приватних будинків з під’єднанням до вже діючої каналізації, у якої є свій власник, щодо цього також звернулися люди. Вихід у цьому вони бачать у прийнятті цієї каналізації у комунальну власність.

Жінка, ветеран Великої Вітчизняної війни просить забезпечити літніх мешканців мікрорайону, зокрема інвалідів, обслуговуванням стоматполіклінікою на дому, оскільки діставатися до неї важко, а транспортники відмовляються запроваджувати збитковий для себе маршрут вулицею Прибузькою. Як інший варіант вона пропонує відновити практику обслуговування цих категорій в обласній стоматполіклініці, до якої є зручніший під’їзд.

Інша жінка-ветеран попросила замінити її стару газову колонку, яка вийшла з ладу і становить небезпеку. Як запевнив перший заступник міського голови, новий прилад їй буде встановлений за рахунок міста найближчим часом.

Старожили цього району звернули увагу на погане зовнішнє освітлення навпроти профтехучилища і незадовільний стан доріг цих територій. Отже, люди заклопотані не лише особистими проблемами, їх турбує загальний стан рідного міста. Олександр Вінніков висловив подяку за таку громадянську позицію. А ось декому з комунальників дісталося на горіхи, адже чимало питань побутового характеру вони мали вирішувати, не чекаючи звернень людей до керівництва міста: щодо самовільного будівництва, яке заважає сусідам, ремонту покрівлі після робіт провайдерів Інтернету, зрізанні старих сухо-стоїв, благоустрою дворів та інше.

Всі звернення людей були занотовані з відповідними розпорядженнями. Про їхні результати їм буде повідомлено за встановленим порядком. Так у Хмельницькому діє практика розширених можливостей для спілкуванням з владою.

Наш кор.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *