Минулого тижня з нагоди Міжнародного дня туризму в Хмельницькому інституті МАУП відбувся “круглий стіл” на тему: “Розвиток туристичної галузі Хмельницької області: стан та перспективи”. До участі в ньому його організатори запросили представників обласного управління культури, туризму і курортів, управління у справах сім’ї, молоді та спорту, представників туристичних фірм, фахівців зі сфери туризму, істориків, краєзнавців. Звичайно ж, найчисельнішим на ньому було представництво студентів інституту — майбутніх менеджерів з туризму, яких уже другий рік готує цей вуз.
Минулого тижня з нагоди Міжнародного дня туризму в Хмельницькому інституті МАУП відбувся “круглий стіл” на тему: “Розвиток туристичної галузі Хмельницької області: стан та перспективи”. До участі в ньому його організатори запросили представників обласного управління культури, туризму і курортів, управління у справах сім’ї, молоді та спорту, представників туристичних фірм, фахівців зі сфери туризму, істориків, краєзнавців. Звичайно ж, найчисельнішим на ньому було представництво студентів інституту — майбутніх менеджерів з туризму, яких уже другий рік готує цей вуз.
Розмова на “круглому столі”, окрім, таки би мовити, протокольного сценарію, до якого були залучені студенти, фахівці туристичної галузі з підготовленими виступами, загалом носила характер дискусії і вільного обміну думками та ідеями. Заразом у її ході було вироблено і цілу низку пропозицій для профільних структур обласної та районних держадміністрацій щодо перспектив туристичної діяльності в нашім краї. Цікавими з цього приводу були виступи заступника директора державного історико-культурного заповідника “Межибіж” Анатолія Трембіцького, викладачки інституту Наталії Бабій, студентки Юлії Столяр, директора туристичної фірми “Партнер-Тур” Олега Бондаря та інших. Своє бачення на перспективи туристичної діяльності в нашій краї висловив на “круглому столі” і редактор “Проскурова” Богдан Теленько.
Словом, у МАУПі відбулася дуже потрібна і своєчасна розмова на тему, яка має надзвичайно важливе значення для “просування” нашої області і на туристичному маркетинговому ринку країни та за кордоном, і для подальшого формування привабливого її іміджу у розвитку туристичної інфраструктури.
Наш кор.