Без категорії

Подарункова мишоловка

Вас визначили як переможця у розіграші на 200 тис грн, або ви стали переможцем і виграли автомобіль? Ніколи цьому не вірте. Навіть, коли такі повідомлення приходять на ваш телефон. Не ведіться на оголошення в маловідомих газетках, де якась “фірма” пише, що ваш день і рік народження претендує на величезний грошовий приз. Все це витівки “шахраїв у законі”, що пропонують людям купити дешевий непотріб, аби отримати “головний приз”. Але після замовлення товару є тисяча й один підводний камінь, а призу таки не буває. На жаль, жертвами аферистів стають здебільшого пенсіонери, які звикли вірити всім. А коли отримують на свою адресу листа, в якому на яскравих плакатах надруковане їхнє прізвище з приміткою “Переможець головного призу”, навіть не сумніваються у його правдивості. Насправді такі листи шахраї надсилають тисячам людей, розраховуючи, що певна частина з них таки повірить в диво. Якщо ж ви вже потрапили на вудочку таких “добродіїв”, негайно припиніть замовляти усілякий мотлох, який вам пропонують. В іншому випадку, ви витрачатимете всю пенсію на замовлення і заганятимете себе в борги, сподіваючись, що після отриманого призу ваше матеріальне становище покращиться, і ще й одразу погасите борги. Такого не буде, бо немає ніякого призу і ті, хто надсилає вам листи, і хто з вами спілкується телефоном, це люди з різних міст, які представляються консультантами, а насправді працюють неофіційно і самі є заручниками шахраїв.
“Вперше я отримав повідомлення на телефон, що став переможцем конкурсу, який проводив якийсь “Імідж клуб”десь пів року тому, ніби виграв 250 тисяч грн, — розповів редакції газети “Проскурів” хмельничанин Олексій. — За кілька годин після повідомлення зателефонував оператор і сказав: аби забрати виграш, треба купити в них якийсь товар. Я замовив набір ложок. Заплатив на пошті при отриманні десь 300 грн, а потім побачив такий самий товар в магазині — удвічі дешевше”. Згодом Олексію знову прийшло повідомлення. І він вже став переможцем головного призу — автомобіля, хоча попередніх 250 тисяч так і не побачив.
“Воно дуже затягує. Я подумав, що раптом пощастить, і замовив ще якийсь товар, — каже чоловік. — Шампунь, потім якісь біодобавки, потім мастику якусь, рушники, мило. Потім знову телефонував оператор і пояснив, що потрібно ще один раз зробити замовлення і тоді я остаточно стану переможцем і мені офіційно під телевізійні камери вручать автомобіль. На запитання про минулий приз оператор шукав різні відмовки, казав, що розіграш ще не закінчився, але я залишився призером і тепер точно маю отримати гроші. Але знову — жодного призу”. Олексій каже, десь підсвідомо розумів, що його дурять, але зупинитися було важко. Думав, а раптом… А йому все телефонували і телефонували, гарантували перемогу, адже до неї залишався “лише один крок” — зробити ще одне замовлення, точно останнє.
Тоді чоловік замовив купу усього краму, але не збирався його забирати з пошти, аби провчити аферистів. Йому ще дуже довго нагадували, щоб забрав товар, довго телефонували, але він вже на їхню брехню не вівся.
До речі, в кожній посилці, яка приходить довірливим пенсіонерам, крім товару, є протокол, сертифікат і каталог. Ну, з каталогом усе зрозуміло. У протоколі засідання дирекції того “Імідж клубу” вписані кілька директорів, стоять печатки. Але то вигадані прізвища, адже жодного того “керівника” пошук в інтернеті не видає. Крім того, вгорі дрібним шрифтом йдеться про те, що оригінал документа надішлють в разі виграшу. А на звороті ще дрібнішим шрифтом — документ не має жодної юридичної сили, не є офіційним чи фінансовим документом. Ось так!
Втім “листи щастя” надходять до поштових відділень, а звідти — до довірливих дідусів і бабусь не лише від цієї компанії. Годують пенсіонерів сиром з подарункової мишоловки й інші — “Ультра-Мейл”, “Поштовий магазин”, “Поштовий каталог”, “Поштовий клуб”, “Поштовий клуб плюс”, “Родинний дім”. Усі ці суперлотереї лише… маркетингова акція, спрямована на підвищення попиту клієнтів на товари фірми. Як правило, в судах організатори афери доводять що “дана акція не є лотереєю, грою, конкурсом або публічною обіцянкою винагороди без оголошення конкурсу в розумінні глави 78 Цивільного кодексу України”, чим знімають із себе будь-яку відповідальність. Саме тому так важко притягти ці фірми до кримінальної відповідальності.
Тож редакція газети “Проскурів” застерігає всіх літніх людей: радьтеся зі своїми дітьми, коли натрапите на подібне оголошення в газеті і не ведіться на солодкі обіцянки компаній-аферистів, адже грошей на такі дорогі призи у них просто немає. За ваші замовлення вони збагачуються самі.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *