Прес-служба Нафтогазу України сьогодні розповсюдила фейкову заяву, в якій звинувачує операторів ГРМ у зриві запуску добового балансування через начебто некоректну інформацію, надану ними для наповнення платформи оператора ГТС (Укртрансгазу). Однак напередодні саме оператор ГТС звернувся до НКРЕКП з ініціативою перенести запуск добового балансування. Водночас оператори газорозподільної мережі вкотре вимушені заявити, що не бачать жодних підстав для зриву запуску і підтверджують свою готовність до роботи в режимі добового балансування.
Група компаній РГК вперше в Україні розпочала щодобове балансування газорозподільних систем ще в травні цього року. Тому ми повністю готові до початку роботи, заява, оприлюднена прес-службою Нафтогазу, є повною вигадкою і фейком. Укртрансгаз має взяти на себе відповідальність за некоректну роботу програмного забезпечення і власну неспроможність закріпити за Нафтогазом України частину споживачів на платформі власної розробки.
Оцінка неготовності платформи оператора ГТС до роботи в режимі добового балансування, яку розповсюдила прес-служба Нафтогазу України, свідчить про те, що материнська компанія повністю контролює Укртрансгаз. Зокрема і в питаннях формування балансу газу, в якому Нафтогаз як найбільший трейдер в Україні має пряму зацікавленість, відтак бачимо прямий конфлікт інтересів.
Нагадаємо, що група компаній РГК з травня першою в Україні перейшла на щодобове балансування газорозподільних систем. А наприкінці жовтня Європейське енергетичне співтовариство визнало, що анбандлінг операторів ГРМ в Україні повністю відповідає вимогам Третього енергопакета.
Довідка: Регіональна газова компанія (РГК) — сервісна компанія, що надає послуги з фінансового, юридичного, технологічного консалтингу. Клієнтами компанії є постачальники газу в 16 регіонах країни, а також 19 газорозподільних компаній, на обслуговуванні яких перебувають понад 200 тисяч кілометрів газопроводів і 8 мільйонів побутових споживачів газу.
РГК надає газовим компаніям сервіси, спрямовані на підвищення стандартів обслуговування клієнтів, серед них — послуги єдиного контакт-центру і телекомунікаційні послуги з захищеного онлайн-доступу клієнтів до особистих рахунків.