Соціум

За прикладом сталої практики

Прийом громадян, який здійснив у ЖЕКу №3 заступник міського голови Анатолій Нестерук, виявися традиційно насиченим — майже два десятки відвідувачів, з яких кілька колективних звернень.

Прийом громадян, який здійснив у ЖЕКу №3 заступник міського голови Анатолій Нестерук, виявися традиційно насиченим — майже два десятки відвідувачів, з яких кілька колективних звернень.

Так, одразу кілька відвідувачів звернулися з проханням підрізати дерева на вулицях Інститутській та Хотовицького. Характерно, що це здійснюється за планом, поступово, але людям хочеться пришвидшити ці роботи. Низка звернень стосувалася контейнерів для сміття: або перенести в інше місце, або краще облаштувати. Відремонтувати гойдалку, дах і фасад будинку, облаштувати дворову територію — всі ці звернення повинні вирішуватися і вирішуються на рівні ЖЕКу. Інша річ, коли люди просять допомогти в організації створення ОСББ, наданні житла, будівництві мережі водовідведення у приватному секторі, перешкодити забудові території навколо школи, встановленню нових кіосків, надати матеріальну допомогу, забезпечити соціальну опіку одиноким немічним ветеранам — ці питання, звичайно, перевищують можливості й прерогативу житлово-комунальної контори.
Натомість Анатолій Нестерук не переадресовував відвідувачів, а одразу знаходив відповідні рішення, заходи чи доручення для виконання звернень громадян. Невдовзі вони отримають письмові відповіді щодо їх виконання. Це теж є сталою практикою виїзних прийомів.
Наш кор.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *