Соціум

Хмельницький у 2025 році

У якому напрямку розвиватиметься Хмельницький упродовж десяти років — вирішували минулої п’ятниці члени робочої групи зі створення Стратегії розвитку міста. На першому засіданні робочої групи, до складу якої увійшли громадські активісти, депутати, науковці та підприємці, обговорили принципи створення Стратегії та наступні кроки у цьому напрямку.

У якому напрямку розвиватиметься Хмельницький упродовж десяти років — вирішували минулої п’ятниці члени робочої групи зі створення Стратегії розвитку міста. На першому засіданні робочої групи, до складу якої увійшли громадські активісти, депутати, науковці та підприємці, обговорили принципи створення Стратегії та наступні кроки у цьому напрямку.

“Формуючи склад робочої групи, прагнули залучити представників різних верств. Це допоможе створити дієву Стратегію розвитку міста, яка відображатиме об’єктивний стан речей і настрої громади. Ми повинні не просто жити з дня в день, вирішуючи поточні проблеми, але й мати чіткий план розвитку, аби рухатися вперед. Лише тоді Хмельницький посяде гідне місце на політичній, економічній та культурній картах держави. У 2025 році ми повинні отримати місто, про яке мріємо”, — наголосив міський голова Олександр Симчишин.
Також він зазначив, що на формування Стратегії розвитку міста у робочої групи є майже півроку. Вона буде затверджена орієнтовно у жовтні цього року. Допоможе у її розробці незалежний консультант зі стратегічного планування Володимир Проскурнін. За його словами, створюючи подібні стратегії, необхідно уникати перебільшень, некоректних формулювань, штампів і популізму.
“Ми повинні вивчити світовий досвід і глобальні виклики, які постають перед нашою державою та Хмельницьким зокрема. Так можна вирахувати тенденції, відповідно до яких має розвиватися місто. Після цього ми ставимо мету, яким хочемо бачити Хмельницький через десять років, і прописуємо дорожню карту, як цього досягти”, — вважає Володимир Проскурнін.
Найближчим часом експертне середовище зробить опис міста, щоб визначити його сильні та слабкі сторони, а також ресурси, якими воно володіє. Доповнять цей документ опитування місцевого бізнесу та пересічних громадян. Результати цієї роботи будуть презентовані орієнтовно наприкінці квітня.
Андрій ЯЩИШЕН
Фото автора

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *