Соціум

За традиціями виїзного прийому

Практика виїзних прийомів громадян суттєво відрізняється від можливості спілкування з владою за допомогою прямої телефонної лінії. У першому випадку, як правило, люди звертаються з особистими питаннями, проханнями надати конкретну допомогу, вирішити побутові проблеми. Оскільки ці зустрічі відбуваються переважно в ЖЕКах, відповідно дістається на горіхи їхнім керівникам, які не завжди вчасно реагують на звернення мешканців або не мають такої можливості. Під час прямої лінії хмельничани більше намагаються радити, щиро вболіваючи за стан свого мікрорайону чи міста загалом. Натомість бувають випадки, коли особливості цих практик поєднуються.

Практика виїзних прийомів громадян суттєво відрізняється від можливості спілкування з владою за допомогою прямої телефонної лінії. У першому випадку, як правило, люди звертаються з особистими питаннями, проханнями надати конкретну допомогу, вирішити побутові проблеми. Оскільки ці зустрічі відбуваються переважно в ЖЕКах, відповідно дістається на горіхи їхнім керівникам, які не завжди вчасно реагують на звернення мешканців або не мають такої можливості. Під час прямої лінії хмельничани більше намагаються радити, щиро вболіваючи за стан свого мікрорайону чи міста загалом. Натомість бувають випадки, коли особливості цих практик поєднуються.

У процесі виїзного прийому громадян заступником міського голови Володимиром Гончаруком, який відбувся у ЖЕКу №2, сталося саме так: люди зверталися з особистими проханнями і водночас висловлювали пропозиції з покращення благоустрою міста. Так, колективний візит мешканок будинку №1 на вулиці Володимирській стосувався низки питань саме загального характеру. “Пенсійні активістки”, як вони себе представляли, звернули увагу на стан території дитсадка №53, що потребує ремонту, необхідність встановлення світлофора на перехресті вулиць Володимирської та Вайсера, попросили обладнати дитячі пісочниці у їхньому та сусідніх дворах захисними засобами від собак та “позичальників” піску. Користуючись нагодою, жінки отримали докладну консультацію щодо створення ОСББ і пораду заступника міського голови не відкладати цю справу. Показово, що вони висловили колективну подяку керівництву міста за кроки в благоустрої Хмельницького, а ЖЕКу — за увагу та належне ставлення до звернень.
Були з цієї площини і деякі інші пропозиції та поради від візитерів: налагодити зовнішнє освітлення на вулиці Водопровідній, облаштувати на ній дитячі майданчики, розібратися з “любителями” графіті, які розписують стіни будинків, навести лад з довгобудом на вулиці Свободи поряд з вулицею Шевченка. Поскаржилися люди і на Інтернет-провайдерів з різних фірм, які здійснюють монтаж у будинках без узгодженого плану й технічних умов.
Не були порушені й традиції виїзних прийомів щодо особистих питань громадян. Вони просили допомогти зрізати старі дерева на вулиці Вайсера, надати земельну ділянку під кіоск з продажу м’ясної продукції власного виробництва, зверталися з проханням працевлаштування, надання матеріальної допомоги, оформлення субсидії тощо.
Як запевнив Володимир Гончарук, на всі звернення будуть надані вичерпні письмові відповіді.
Наш кор.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *