Соціум

Заява заявою, а ви — автоматично споживач

Упродовж січня хмельничани разом із рахунком за газ отримали від ТОВ “Хмельницькгаз збут” заяву-приєднання до умов договору постачання природного газу побутовим споживачам та інформаційний лист із роз’ясненням. Це викликало у людей ряд запитань, відповіді на які вдалося почути під час прес-конференції за участю місцевих ЗМІ.

Упродовж січня хмельничани разом із рахунком за газ отримали від ТОВ “Хмельницькгаз збут” заяву-приєднання до умов договору постачання природного газу побутовим споживачам та інформаційний лист із роз’ясненням. Це викликало у людей ряд запитань, відповіді на які вдалося почути під час прес-конференції за участю місцевих ЗМІ.

Директор ТОВ “Хмельницькгаз збут” Олександра Панькевич нагадала, що їхня компанія була створена 1 липня 2015 року відповідно до вимог Закону “Про засади функціонування ринку природного газу”, яким передбачено розмежу-вання функцій газопостачальних і газорозподільчих підприємств. відтоді ПАТ “Хмельницькгаз” здійснює технічну доставку й облік газу, а продажем газу і збором коштів зі споживачів займається ТОВ “Хмельницьк-газ збут”.
“Процедуру укладання договорів на постачання газу спрощено, — вважає Олександра Леонідівна. — Абонентам тепер не потрібно стояти в чергах. Тому в січні ми разом із квитанціями розіслали заповнену заяву-приєднання з персоніфікованими даними споживача”. Саме реформуванням українського газового ринку зумовлена необхідність укладання нових типових договорів зі споживачами, пояснила керівник “Хмельницькгаз збуту”. За її словами, законом передбачено, що на ринку можуть бути й інші постачальники газу. Наразі ж у перехідний період ці функції покладені на “Хмельницькгаз збут”. Новий договір на постачання газу опублікований на офіційному сайті 104.ua і в газеті “Подільські вісті”. У заяві, яку отримали споживачі, вказані не лише всі дані абонента. Фактично всі графи вже заповнені й під ними треба лише поставити підпис (навіть не треба думати!).
“Зробили так, аби споживачі не плуталися в інформації”, — пояснив заступник голови правління з постачання та збуту Віталій Рейда.
“Цю заяву треба підписати й передати нам зручним для споживача способом: або поштою, або через спеціальні скриньки в абонентських відділеннях, або вручити працівнику-контролеру, або занести особисто, — зауважила Олександра Панькевич. — Якщо ж у заяві вказані неточні дані, потрібно звернутися до “Хмельницькгаз збуту”, щоб внести до бази відповідні зміни. Договір є публічним, а тому, якщо споживач використовує газ, він автоматично погоджується з умовами угоди та вже є нашим споживачем. Тобто, якщо споживач не поверне нам заповнену заяву-приєднання, але зробить оплату, то він автоматично стане нашим споживачем”.
На сайті “Хмельницькгаз збуту” будь-хто може знайти цю заяву-приєднання, роздрукувати, підписати та відправити газівникам. Цікаво й те, що вона дещо різниться від тієї заяви, яку компанія надіслала поштою подолянам.
Працівники газових організацій наголосили на необхідності щомісяця, з 1 до 5 числа, зафіксувати покази лічильника газу й передати їх ПАТ “Хмельницькгаз”. Інакше підприємство зробить нарахування, виходячи з норм споживання, встановлених урядом. У випадку відсутності лічильника у споживача обсяг використаного газу визначається також цими нормами. Передати фактичні показники лічильника можна за допомогою веб-сервісу “Особистий кабінет” на сайті 104.ua, через Контакт-центр чи за телефоном абонентського відділу.
Вікторія Стандрійчук

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *