Новообрана міська влада поступово впроваджує нові починання у різних сферах життєдіяльності міста. Так, за ініціативи міського голови Олександра Симчишина з 1 лютого тролейбуси їздитимуть уночі. Цьому нововведенню були присвячені громадські слухання, котрі відбулися минулої п’ятниці у великому залі кінотеатру імені Т.Шевченка.
Новообрана міська влада поступово впроваджує нові починання у різних сферах життєдіяльності міста. Так, за ініціативи міського голови Олександра Симчишина з 1 лютого тролейбуси їздитимуть уночі. Цьому нововведенню були присвячені громадські слухання, котрі відбулися минулої п’ятниці у великому залі кінотеатру імені Т.Шевченка.
На відміну від попереднього зібрання, коли обговорювалися питання пільгових пасажирських перевезень, нинішнє не мало широкого відгуку серед хмельничан. До глядацького залу завітали не більше двох десятків зацікавлених осіб, половина з яких — представники ЗМІ. Але організатори слухань, виконуючий обов’язки начальника управління транспорту і зв’язку Сергій Шепурев та директор КП “Електротранс”, депутат міської ради Віктор Паламарчук підготувалидля них докладну інформацію.
Як повідомив Сергій Шепурев, підготовча робота з запровадження нічного тролейбуса тривала понад місяць, упродовж якого були розглянуті понад 60 звернень і пропозицій від підприємств, організацій та окремих громадян, які доповнили співпрацю фахівців управління і комунального перевізника. Результатом спільної роботи стала розробка трьох тролейбусних маршрутів, які здійснюватимуть рейси з 24.00 до 5.00. Враховуючи, що основна потреба нічних поїздок людей пов’язана з залізницею, ці маршрути проходитимуть через залізничний вокзал, а графік руху тролейбусів пристосовуватиметься до рейсів потягів та охоплюватиме найбільші житлові мікрорайони. Так, перший маршрут: “Катіон — Ракове — “Катіон”, другий: залізничний вокзал — ВО “Алмаз” — залізничний вокзал, третій: автостанція №2 — Озерна — автостанція №2.
За словами Віктора Паламарчука, адміністрація залізничного вокзалу з приходом потягів оголошуватиме ці маршрути, а тривалість зупинки тролейбусів на вокзалів складатиме 5-7 хвилин для зручності пасажирів. Розрахункова вартість нічного проїзду попередньо визначена у шість гривень, що значно менше, ніж послуги таксі. Охорону правопорядку на маршрутах забезпечуватимуть працівники поліції. Оскільки розрахунки собівартості нічних перевезень базувалися на кількості 400-450 пасажирів на всіх маршрутах, упродовж трьох місяців здійснюватиметься моніторинг пасажиропотоку з відповідним аналізом економічної доцільності їх продовження.
Організатори громадських слухань відповіли на нечисленні запитання учасників і закликали до активного обговорення запровадженої новації в ході її реалізації. Було визначено, що розглядатимуться і пропозиції участі приватних перевізників у нічних перевезеннях, якщо вони такі будуть”.
Володимир Разуваєв