Хмельничани поважного віку, які хоч і зрідка користуються послугами приватних перевізників, добре знають ставлення до себе водіїв маршруток. Особливо вразливо, коли тебе “виховують” ті, хто за віком годиться в онуки. Між тим, чимало водіїв дозволяють собі палити в салоні, розмовляти по мобільному телефону під час руху, вмикати гучну музику, влаштовувати гонки на вулицях, перешкоджати руху тролейбусів, встановлювати загрозу на дорогах…
Хмельничани поважного віку, які хоч і зрідка користуються послугами приватних перевізників, добре знають ставлення до себе водіїв маршруток. Особливо вразливо, коли тебе “виховують” ті, хто за віком годиться в онуки. Між тим, чимало водіїв дозволяють собі палити в салоні, розмовляти по мобільному телефону під час руху, вмикати гучну музику, влаштовувати гонки на вулицях, перешкоджати руху тролейбусів, встановлювати загрозу на дорогах… На пенсіонерів-пільговиків такі водії дивляться як на особистих ворогів. Але водночас їхні маршрутки, як правило, забруднені, погано прибрано в салоні. Відтак багато запитань до керівників цих підприємств: наскільки вони уважні до цих неподобств? Чи їх цікавить лише прибуток з кожного рейсу? Мабуть, нова міська влада повинна прискіпливо поставитися до ситуації з пасажирськими перевезеннями: переглянути кількість маршруток, розподіл маршрутів між перевізниками, проконтролювати стан машин, зокрема колишніх переобладнаних вантажних бусів, здійснити дослідження щодо обґрунтування встановлених тарифів тощо.
Натомість є приклади зовсім іншого ставлення до нас, пасажирів. Днями мені довелося скористатися маршруткою ВХ 97-29 АК підприємства “Рембудтранс”, щоб проїхати від авторинку до філармонії. Був приємно вражений, коли водій М.Довган запросив мене до салону після мого прохання скористатися пільговим проїздом. Іншим разом пощастило їхати маршруткою ВХ 55-24 АА цього ж підприємства з водієм Біликом (на жаль, не знаю його імені) і був вдячний за уважне ставлення до себе. Отож є випадки, коли буває не соромно за тих, хто нас обслуговує, трапляються зразки нормального, чуйного ставлення до пасажирів. Відтак залишається сподіватися, що міська влада скористається своїми повноваженнями і здійснить необхідні зміни у сфері пасажирських перевезень.
В.Свинарчук