На офіційному сайті міської 27 листопада ради з’явилося повідомлення: “Відтепер до Хмельницької міської ради можна звернутися через Інтернет”. Коментуючи цю подію, міський голова Олександр Симчишин зробив акцент на тому, що в місті з’явився ще один канал для спілкування влади і громади: “Ми почали реалізовувати план зворотного зв’язку з міською радою. Відтепер співпраця влади та містян буде більш продуктивною”.
На офіційному сайті міської 27 листопада ради з’явилося повідомлення: “Відтепер до Хмельницької міської ради можна звернутися через Інтернет”. Коментуючи цю подію, міський голова Олександр Симчишин зробив акцент на тому, що в місті з’явився ще один канал для спілкування влади і громади: “Ми почали реалізовувати план зворотного зв’язку з міською радою. Відтепер співпраця влади та містян буде більш продуктивною”.
Звернення хмельничан, зокрема й електронні, реєструють працівники відділу роботи зі зверненнями громадян. Завідувач цього відділу Анатолій Савченко коментує, як приживається новинка в місті.Звернення хмельничан, зокрема й електронні, реєструють працівники відділу роботи зі зверненнями громадян. Завідувач цього відділу Анатолій Савченко коментує, як приживається новинка в місті.
— Анатолію Денисовичу, чи багато хмельничан скористалися можливістю подати електронне звернення за минулі два тижні?
— Скажу відверто, я не чекав такої активності. Судіть самі: за два тижні понад 60 звернень. Аналіз свідчить, що розділ “Електронні звернення” вже встиг стати популярним у хмельничан. Звернення надходять майже щодня, переважно у будні. А ще ж треба враховувати, що про згадане нововведення знають далеко не всі.
— Які питання ставлять перед міською владою хмельничани?
— Найбільше звернень стосуються житлово-комунального господарства (80%).
Наприклад, мешканець вулиці Лісової, 34 просить відремонтувати дорогу. Про встановлення світлофора на перехресті вулиць Свободи-Вайсера-Водопровідна турбується хмельничанка з вул. Свободи, 2. Благоустроєм прибудинкової території переймається містянка з проспекту Миру, 92. Облаштувати хідник та проїзну частину дороги просить мешканець з вулиці Волочиської. Інший хмельничанин радить улаштувати пішохідний перехід біля автостоянки №1 на вул. Зарічанській…
Надійшло кілька питань щодо транспортного забезпечення. Зокрема, пропозиція запровадити новий тролейбусний маршрут “Автовокзал №1 — завод “Катіон” через Львівське шосе, а також відкрити маршрути громадського транспорту від кінцевої зупинки на Озерній вулицею Рибалка до проспекту Миру.
Є й прохання встановити ліхтар зовнішнього освітлення в районі військового кладовища, перевірити господарську діяльність ЖЕКу №5, відремонтувати приміщення Палацу творчості дітей та юнацтва, облаштувати й освітити вулицю Раскової…
Турбують мешканців обласного центру житлові питання, фінансів і податкової політики, культури, сім’ї, дітей, молоді та спорту, економіки й земельних відносин.
— Справді, широке коло питань… І як вони вирішуються?
— Насамперед, наголошую, що всі звернення, крім, звичайно, анонімних, негайно реєструються і передаються на розгляд міському голові або його заступникам. Після цього до роботи підключаються безпосередні виконавці.
Наведу один приклад. Мати маленьких хмельничан із проспекту Миру емоційно повідомила електронним зверненням про незадовільне опалення в НВК №31. “Мої діти ходять у школу, що на вулиці Щербакова. А там холод — не передати словами! Допоможіть!” — такий вигляд мало це звернення. Ми одразу, як кажуть, підняли на ноги працівників управління освіти й теплопостачального підприємства. Оперативно провели відповідну роботу і нині температурний режим у приміщенні навчального закладу відповідає санітарній нормі.
Є проблеми, вирішення яких потребує значних коштів. Такі заносяться до перспективних планів на наступний рік. Так, питання щодо ремонту Палацу творчості дітей та юнацтва планується розглянути при формуванні бюджету галузі “Освіта” на 2016 рік. Заплановано включити до плану наступного року спорудження лінії зовнішнього освітлення провулку Ювілейного.
Словом, жодне звернення хмельничан не залишається поза увагою міської влади.
Ми доступні, комунікабельні, конструктивні, відкриті до спілкування.
Тож заповнити електронне звернення можна, скориставшись офіційним сайтом міської ради — http://khmelnitsky.com, порталом Хмельницької інформаційної мережі комунальних платежів — http://mereja.km.ua і через сайт Центру надання адміністративних послуг — http://cnap.khmelnytsky.com.
Для того, щоб залишити повідомлення, достатньо заповнити електронну форму, в якій вказати особисті дані, адресу, контактний телефон та викласти суть питання, яке турбує. Додатково можна завантажити фото, які ілюструють порушену в листі проблему.
Звертайтеся до міської влади у режимі онлайн. Будемо раді допомогти.
Наш кор.