“Пора садово-городніх робіт у розпалі. Однак ми не можемо потрапити у село і повернутися назад у місто. Багато наших чоловіків та синів мобілізовані. Пенсії вистачає лише на ліки, тарифи на комунальні послуги збільшені до межі. Ми всі у безвиході і потребуємо допомоги. Просимо вас потурбуватися про народ та допомогти вирішити нашу проблему”.
“Пора садово-городніх робіт у розпалі. Однак ми не можемо потрапити у село і повернутися назад у місто. Багато наших чоловіків та синів мобілізовані. Пенсії вистачає лише на ліки, тарифи на комунальні послуги збільшені до межі. Ми всі у безвиході і потребуємо допомоги. Просимо вас потурбуватися про народ та допомогти вирішити нашу проблему”.
Такими рядками завершується колективне звернення, яке нещодавно надійшло на адресу народного депутата України Сергія Мельника. Автори листа — жителі міста Хмельницького, сіл Заруддя, Хотьківці, Митинці, Вереміївка та інших населених пунктів, розташованих уздовж залізничної колії. Причиною невдоволення людей стало те, що у грудні 2013 року Жмеринське відділення Південно-Західної залізниці змінило графік руху дизельного потяга, що курсував за маршрутом Хмельницький-Шепетівка. У своєму зверненні до народного обранця люди пишуть, що протягом десятка років цей потяг відправлявся зі станції “Хмельницький” у ранкові години. Саме такий графік дозволяв жителям ближніх сіл безперешкодно діставатись на роботу, в школу, лікарню. Також це було зручно для хмельничан, котрі мають заміські присадибні ділянки та дачі.
Людям запропонували альтернативу: користуватися потягом Вінниця-Хмельницький та Хмельницький-Вінниця. Однак керівництво “Укрзалізниці” не врахувало, що цей потяг не підходить для жителів маленьких сіл, адже зупиняється лише на вузлових станціях.
Сергій Мельник не зміг залишитись осторонь людських прохань. Народний депутат разом із колегами-мажоритарниками з Хмельниччини Віктором Бондарем, Олександром Герегою, Сергієм Лабазюком, Романом Мацолою, Володимиром Мельниченком та Андрієм Шиньковичем ініціював депутатський запит до Державного територіально-галузевого об’єднання “Південно-Західна залізниця” щодо відновлення розкладу руху дизель-потяга Жмеринського відділення за маршрутом Хмельницький-Шепетівка.
“Просимо вас розглянути можливість відновлення попереднього розкладу руху дизель-потяга Хмельницький-Шепетівка зі всіма зупинками на літній період (з травня до листопада). Також просимо розглянути можливість введення зупинки потяга №807/808 за маршрутом Хмельницький-Вінниця та Вінниця-Хмельницький у селі Заруддя Красилівського району” — йшлося у зверненні подільських народних депутатів, ініційованому Сергієм Мельником.
Уже через кілька днів “Південно-Західна залізниця” надіслала відповідь. В офіційному листі йшлося, що зміни у розклад руху потяга все ж внесено. Тепер приміський потяг №6354 сполученням Хмельницький-Шепетівка відправляється з залізничного вокзалу в обласному центрі на дві години раніше. Також транспортники задовольнили прохання народних обранців щодо призначення нової зупинки у селі Заруддя.
Невдовзі у громадську приймальню Сергія Мельника зателефонували активісти, котрі лише кілька тижнів тому писали народному депутатові листа. Люди дякували за допомогу й щиро раділи, що нарешті обрали людину, здатну відстоювати інтереси хмельничан.
Вл. інф.